ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 4
累積人氣: 25201
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 3 日  星期一   晴天


BAD DAY ! 分類: 未分類

今日真係"BAD DAY"

日日都係咁過,點解今日咁"黑妹"?

番到學,就要影"校相 "

(係到唔同香港,可以係室內到影) -_- [係到,係室外到影]

唉....企係草地到曬!個太陽又曬,

企多一陣,都可以變黑人=3=

好啦,影完就上堂,

到MATHS既時候,老師同我講,

"EMMA既maths功課錯唒,叫我教佢"

大家都會好出奇,點解要同我講,唔同佢講!

因為EMMA唔識英文,所以要我同番佢講!

難題就出現左,我都唔係好識普通話,點同佢講,

唉....我只可以用一D廣東話,一D普通話咁話俾佢聽!

果個BETTY,一時時鍾意同佢玩,就理佢,

唔鍾意同佢玩,就唔理!!

真係激死我!~!

不過唔怕,YI YI係上海人,識普通話,可以幫佢!(哈哈)

>_____________________________<

放左學,就去左VINCY屋企到玩,

玩到3點幾,就走左,番屋企!

 

                    係喱幾日,發生左好多事,冇一件好事><  -_-唔通我既惡運開始接近我?



2008 年 3 月 2 日  星期日   晴天


今日,我明無奈既意思 ! 分類: 未分類

無奈,今日我知係咩意思!

一招早去左個親戚屋企,我都係第一次見佢!

唉...一見到佢,就係到曬命,

話"我個仔間屋好大,我個仔個老婆靚唔靚?"

一句講唒"咩都曬"

我表弟琴日係我個blog到爆粗,

我都唔同佢呀媽講,到左今日,佢串我,

我就忍唔主,講左出黎,

跟主我問佢"係唔係你係我個blog到爆粗,"

佢話唔係,係佢個朋友打,

"天呀"咁大個大話都講得出,

係人都知你講緊大話la..

係你呀媽先會信,

唉...日日都見到佢,

當佢透明,佢又係到做d小動作=.=

我好希望可以快d唔同佢同一間屋!!!

 



2008 年 3 月 1 日  星期六   晴天


1-3-2008 分類: 未分類

今日已經係3月,

我"呀嫲"好快就黎,我都唔知佢黎唔黎到!

我真係希望佢會冇事!

講番今日先!

今日訓到11點幾,起左身就玩電腦,

今日我約左VINCY,DAISY同佢呀哥,

到左3點幾,VINCY話冇車,所以去唔到!

跟主我話,算la....我唔交果樣功課,都Ok....(因為要借圖書,做功課)

雖然去唔到,但係我都好開心,因為佢地好幫我!

跟主過左一陣,佢係"MSN"到同我講,

話去得,佢呀哥番黎,同我地去(哈哈)

咁佢呀哥就黎左我屋企車我地就去圖書館~!~

借完書,就同左佢呀哥D朋友,一齊打波,

打到6點幾,跟主我地話去飲野,

就去左飲"珍珠奶茶"(佢呀哥請我飲"$2.45一杯)

都可以話貴!咁飲完就車番我番屋企,

番到屋企,就食飯,

食完,過左一陣,我呀媽話幫我收甲!

佢幫我油左"法色"

佢愈來愈進步!E加收甲收得好靚!

一日就做左咁多野!

 



2008 年 2 月 26 日  星期二   晴天


26-2-2008 分類: 未分類

今日放左學之後就係咁煲劇,

煲到夜晚,今日餓死我,

學校d嘢食都唔好食,今招又冇食早餐,

特別肚餓!!

唔打喇!我要訓覺~!~ 



2008 年 2 月 25 日  星期一   晴天


有幾日冇打blog~!~ 分類: 未分類

我前幾日都冇打BLOG!

因為冇時間,所以冇打!!

前兩日 ,我呀嫲打俾我,

話佢好似有病! 我聽到開始有D擔心><

琴日係星期日,係屋企到上網,同人傾計!

到左今日,要番學,

我真係唔想番學,有小小唔舒服,

但係又要交HIGH SCHOOL既表格,

唉,.,..死都要番><

到左夜晚,呀媽叫左好多人黎食飯,

有好多餸,又有酒><

我都想飲,但係又唔飲得,太多酒份"

聽日又要番學,咁就唔飲,飲"百事"

一日就咁過去,好期待呀嫲黎既日子""