| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 3 日 星期一  |
| BAD DAY ! |
分類: 未分類 |
今日真係"BAD DAY"
日日都係咁過,點解今日咁"黑妹"?
番到學,就要影"校相 "
(係到唔同香港,可以係室內到影) -_- [係到,係室外到影]
唉....企係草地到曬!個太陽又曬,
企多一陣,都可以變黑人=3=
好啦,影完就上堂,
到MATHS既時候,老師同我講,
"EMMA既maths功課錯唒,叫我教佢"
大家都會好出奇,點解要同我講,唔同佢講!
因為EMMA唔識英文,所以要我同番佢講!
難題就出現左,我都唔係好識普通話,點同佢講,
唉....我只可以用一D廣東話,一D普通話咁話俾佢聽!
果個BETTY,一時時鍾意同佢玩,就理佢,
唔鍾意同佢玩,就唔理!!
真係激死我!~!
不過唔怕,YI YI係上海人,識普通話,可以幫佢!(哈哈)
>_____________________________<
放左學,就去左VINCY屋企到玩,
玩到3點幾,就走左,番屋企!
係喱幾日,發生左好多事,冇一件好事>< -_-唔通我既惡運開始接近我?
|
2008 年 3 月 2 日 星期日  |
| 今日,我明無奈既意思 ! |
分類: 未分類 |
無奈,今日我知係咩意思!
一招早去左個親戚屋企,我都係第一次見佢!
唉...一見到佢,就係到曬命,
話"我個仔間屋好大,我個仔個老婆靚唔靚?"
一句講唒"咩都曬"
我表弟琴日係我個blog到爆粗,
我都唔同佢呀媽講,到左今日,佢串我,
我就忍唔主,講左出黎,
跟主我問佢"係唔係你係我個blog到爆粗,"
佢話唔係,係佢個朋友打,
"天呀"咁大個大話都講得出,
係人都知你講緊大話la..
係你呀媽先會信,
唉...日日都見到佢,
當佢透明,佢又係到做d小動作=.=
我好希望可以快d唔同佢同一間屋!!!
|
2008 年 3 月 1 日 星期六  |
| 1-3-2008 |
分類: 未分類 |
今日已經係3月,
我"呀嫲"好快就黎,我都唔知佢黎唔黎到!
我真係希望佢會冇事!
講番今日先!
今日訓到11點幾,起左身就玩電腦,
今日我約左VINCY,DAISY同佢呀哥,
到左3點幾,VINCY話冇車,所以去唔到!
跟主我話,算la....我唔交果樣功課,都Ok....(因為要借圖書,做功課)
雖然去唔到,但係我都好開心,因為佢地好幫我!
跟主過左一陣,佢係"MSN"到同我講,
話去得,佢呀哥番黎,同我地去(哈哈)
咁佢呀哥就黎左我屋企車我地就去圖書館~!~
借完書,就同左佢呀哥D朋友,一齊打波,
打到6點幾,跟主我地話去飲野,
就去左飲"珍珠奶茶"(佢呀哥請我飲"$2.45一杯)
都可以話貴!咁飲完就車番我番屋企,
番到屋企,就食飯,
食完,過左一陣,我呀媽話幫我收甲!
佢幫我油左"法色"
佢愈來愈進步!E加收甲收得好靚!
一日就做左咁多野!
|
2008 年 2 月 26 日 星期二  |
| 26-2-2008 |
分類: 未分類 |
今日放左學之後就係咁煲劇,
煲到夜晚,今日餓死我,
學校d嘢食都唔好食,今招又冇食早餐,
特別肚餓!!
唔打喇!我要訓覺~!~ |
2008 年 2 月 25 日 星期一  |
| 有幾日冇打blog~!~ |
分類: 未分類 |
我前幾日都冇打BLOG!
因為冇時間,所以冇打!!
前兩日 ,我呀嫲打俾我,
話佢好似有病! 我聽到開始有D擔心><
琴日係星期日,係屋企到上網,同人傾計!
到左今日,要番學,
我真係唔想番學,有小小唔舒服,
但係又要交HIGH SCHOOL既表格,
唉,.,..死都要番><
到左夜晚,呀媽叫左好多人黎食飯,
有好多餸,又有酒><
我都想飲,但係又唔飲得,太多酒份"
聽日又要番學,咁就唔飲,飲"百事"
一日就咁過去,好期待呀嫲黎既日子""
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |