| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 2 月 3 日 星期日  |
3-2-2008  |
分類: 未分類 |
今日心情有如黑色!
我已經6日冇同BF傾計,
唔知佢係唔係封鎖左我,定係真係冇上線!
我真係心灰意冷!
仲衰既就係我舅父!
我本身都唔覺得佢有問題,但係到左E+,
我真係覺得佢有問題!
我唔係有心咁講佢,但係我真係忍唔住!
佢係我屋企住左兩日,我就開始忍唔住!
我覺得佢既智商只有7,8(year old)
佢講d嘢好似得6,7(year lod)
有陣時都唔知佢係有心定冇意...
我仲要同佢地一家人長住!
我真係唔知點樣同佢地長住!
|
2008 年 2 月 2 日 星期六  |
2-1-2008  |
分類: 未分類 |
今日已經係第5日冇同我BF傾計!
真係好心痛!唔知佢係有心定冇意唔上線!
今日去左飲茶,飲完就去左買嘢!
真係好悶!悶到我去左呀媽間學校到座!
跟住就番左屋企,
同佢地去食飯!
食完就係到上網...
同呀鄔傾左一陣計! |
2008 年 2 月 1 日 星期五  |
| 1-2-2008 |
分類: 未分類 |
不經不覺,已經黎左喱到有幾個月!
今日放左學,去左影貼紙相,
同香港果d機一樣!
不過價錢就唔同..
我地影左9蚊,同去食雲吞麵!~
都算便,4蚊一碗!
影完同食完就想住搭巴士,
真係衰,睇住部巴士走,
咁又唔想行,
咁vincy就用我部電話打俾佢呀哥!
叫佢呀哥車我地!
咁佢呀哥就車左我番屋企!
今日真係好!
可惜我bf都係冇上線... |
2008 年 1 月 31 日 星期四  |
| 31-1-2008 |
分類: 未分類 |
今日真係唔開心!
本身約左daisy佢地去影貼紙相!
但係呀媽打黎話"你同舅母去行下"
(我舅母佢地黎左美國兩日!)
令到我冇得同daisy去影相!
跟住就同佢地一家人行下,行到我好疲倦!
你地都知美國地大!
行都可以行死!咁行完就番屋企我就訓覺..
到左夜晚,我表弟問我呀哥,
佢(姐係話我)會唔會同用我部電腦!
跟住我就話"你唔洗怕,我唔會用你部電腦"
因為我屋企得一部電腦!咁我就要同我呀哥分!
所以就怕我會用佢部電腦!
但係佢唔知三月我呀嫲黎既時候,佢會同我去買電腦!
我唔會理佢...等我呀哥同佢慢慢玩...
今日我都冇同BF傾計!唔知佢做咩? |
2008 年 1 月 30 日 星期三  |
| 30-1-2008 |
分類: 未分類 |
今日我舅母一家人黎左,
我覺得好似有d嘢捉住我!
我開始有d討厭,咁多人一齊係間屋到住!
有D唔舒服既感覺..
今日冇同我BF傾計,有小小掛住佢!
聽日早放,約左Vincy同daisy去影貼紙相,
等我聽日睇下我bf點先!
我呀嫲3月30號黎,
|
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | » |