| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 3 月 27 日 星期四  |
| 老公仔 _ 愛死你 ~ |
分類: 未分類 |
今日心情真係好~ ~
放左學之後,就番屋企,同老公仔傾計~
老公仔講野哄死我喇 ~ (衰人黎嫁~咁樣哄我)
傾左好多野~我地仲一齊玩野(老公我要玩_"玩具")
跟主同佢傾完,就食飯lu......
食完,上左一陣網就見到"呀恩"上左線~
咁就同佢傾計~
跟主就去雜誌~ 嘩.....我睇到一隻" LV "既錶呀~
真係好靚...好想要.....可惜太貴-自己都買唔起~
都係想下好喇~ 都冇可能擁有到~
今日真係太開心喇 ~ 希望日日都可以係咁la.....
|
2008 年 3 月 26 日 星期三  |
| 26-3-2008 |
分類: 未分類 |
今日番學既時候,真係悶~
成日都係到睇書,都睇得好耐~但係睇左十幾頁
因為我成日都係到想野 =]
呤....呤.....呤 _
放學鍾聲響左喇~ 你知唔知我等左你幾耐 ?_先可以放學 ><
放左學,同表弟一齊番屋企~
番到屋企,見到呀媽同呀嫲係屋企~
咁我第一時間就去左開電腦~
跟主就同"呀星"一齊傾計~
我地傾傾下~ 我做左佢"老婆"~
其實同佢傾計都好開心,唔會覺得悶(HAha)
傾到4點幾,佢都要去訓覺喇~
我都要去食飯~不過有一件唔開心既事發生~
就係我幫呀媽交電話費,交錯左~
所以去左電話公司講,我俾左238蚊幾佢地,入錯左,
跟主就同D人傾~最後拎番百幾蚊!
跟主就走左lu...
反屋企途中,我呀嫲同我講,今年去唔去英國?
我 :我唔係好想去英國,我想番香港多D~
嫲 :今年你4叔 (佢個仔) 結婚喎~ 我想你今年去英國~
我 :你同你D男孫去la...(因為佢鍾意男孫, 唔鍾意女孫)
嫲 :你想去香港,咁啦~你放假,番去香港,跟主去英國,好唔好~
我 : 等我想下先啦~ 今年機票咁貴~(我呀嫲話請我同呀哥番)
佢咁問我,我就知有咩問題~原來佢已經買機票俾我(唐呀哥)
唔怪之得la....咁樣問我~(佢平時都係會請男孫去旅行,俾錢都會多D)
跟主就番到屋企冇傾~ "唔知今年番唔番到去呢? |
2008 年 3 月 24 日 星期一  |
| 勁_ " 灰" |
分類: 未分類 |
勁灰囉~夜晚同人玩msn既時候,
毛啦啦有條友串我,我都唔知係邊個,就係咁串我~
不過佢咁串我,提醒左我一樣野~
佢令我知道,我依加已經唔識串人~
以前係香港,串下人都ok既,但係依加就唔識串人~
我想最大既原因係我係美國幾個月,我又冇串人,攪到好純,唔識串人~
跟主我呀媽番左黎~呀媽,呀嫲,舅母"佢地去完賭場~
我呀嫲話要拎我部電話用(佢之前都同我講左好多次)
不過都冇辦法啦~部電話係佢送俾我,唔通我唔俾番佢咩~
咁我就刪唒d資料~就入佢張咭~
今日真係勁灰~ |
2008 年 3 月 22 日 星期六  |
特 別 想 _喊"  |
分類: 未分類 |
喱幾日,心情勁差
不過今日仲差,成日都好想喊!~
今日訓到11點幾,就俾我呀媽吵醒左~
原來佢約左親戚一齊飲茶, 我地飲左個幾兩個鍾
飲完,我地就去左公園~
果個公園,係以前"洛杉磯"舉辦奧運既運動場~
真係好靚,可惜今日唔記得左拎電話,所以冇影到相
去睇完,就去左_Science museum~
Science muaeum 入面好多野睇~
我去左睇電力,太陽能_等等.....
我最鍾意既係睇"人體"
入面有得睇死人既身體~睇到佢地D筋,同佢地D骨~
入面真係有好多野睇~ 好想去多次~!
跟主好累,我話唔行,就走左lu....
跟主去左食飯, 嘩 " 佢地叫野食既時候大混亂~
都唔知佢地想點 ~ 冇辦法啦~所話:人多手腳亂~
食完飯,就番左屋企~!
番到屋企, 就玩MSN,見到"呀輝" _"呀恩" _XIN 上線,
就同佢地傾計~
同呀輝傾左一陣,佢就出街,就冇傾~
呀恩又係, 傾傾下,又走左~
XIN, 同佢傾左一個鍾,就冇傾~
同XIN,傾左JAY既野, 我都唔知點好~
只係知"放棄"同"等佢"
佢都唔係住係Alhambra啦, 點搵佢喎?
都唔知點決定~
真係好想喊, 但係又喊唔出~
喱種感覺真係好陌生" |
2008 年 3 月 21 日 星期五  |
| 誰占領我心中 ? 誰可以告訴我? |
分類: 未分類 |
今日番學真係辛苦,
又眼訓,又流鼻水~
今日派左report card(成績表)
好好彩,冇肥佬~
放左學,因為天氣太熱,所以買左seven up~
跟主就同我表弟行番反屋企!
番到屋企,見到呀嫲係到煮餸,呀媽就食煙~
跟主就上網,我呀媽問我同唔同佢地去街,
我緊係唔去啦~果到都冇野買!
跟主就玩MSN, Xin同我傾計!
佢講D野好好笑,雖然我有小小睇唔明佢D大陸字,
但係都明咩意思~跟主我地就用英文~
跟主訓左一陣,又上番MSN~
呀恩上左線,緊係同佢傾計啦~
XIN都有~
同佢地傾左幾粒鍾,
後尾我先知,原來我同XAN傾計,傾到冇去教堂!
真係有D唔好意思~
今日悶既時候,又想野!
點解我又想喊呢? 係唔係我仲未放低?
但係我係未放低KK_定係邊個?
就連自己都唔知係邊個~真係好笨~
不過都冇辦法啦~ 我係美國,佢地就係香港~
咁既收場, 只有分手~!
所以都冇咩心情再同香港人拍拖~
大家都要加油=] |
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | ... | 41 | » |