ERIKA
 
 
               滴
 
                               BLOG仔!
EriCa 的 BloG "
erica13
暱稱: EriKa
性別: 女
國家: 其他國家
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
SO FAR SO GOOD.
誰羨慕像我這樣強的人
2010-02-07
一周年=] HappY Decem...
反省自己 =]
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 341
今日人氣: 3
累積人氣: 25200
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


老公仔 _ 愛死你 ~ 分類: 未分類

今日心情真係好~~

放左學之後,就番屋企,同老公仔傾計~

老公仔講野哄死我喇 ~ (衰人黎嫁~咁樣哄我)

傾左好多野~我地仲一齊玩野(老公我要玩_"玩具")

跟主同佢傾完,就食飯lu......

食完,上左一陣網就見到"呀恩"上左線~

咁就同佢傾計~

跟主就去雜誌~ 嘩.....我睇到一隻" LV "既錶呀~

真係好靚...好想要.....可惜太貴-自己都買唔起~

都係想下好喇~ 都冇可能擁有到~

今日真係太開心喇 ~ 希望日日都可以係咁la.....



2008 年 3 月 26 日  星期三   晴天


26-3-2008 分類: 未分類

今日番學既時候,真係悶~

成日都係到睇書,都睇得好耐~但係睇左十幾頁

因為我成日都係到想野 =]

呤....呤.....呤   _ 

 放學鍾聲響左喇~ 你知唔知我等左你幾耐 ?_先可以放學 ><

放左學,同表弟一齊番屋企~

番到屋企,見到呀媽同呀嫲係屋企~

咁我第一時間就去左開電腦~

跟主就同"呀星"一齊傾計~

我地傾傾下~ 我做左佢"老婆"~

其實同佢傾計都好開心,唔會覺得悶(HAha)

傾到4點幾,佢都要去訓覺喇~

我都要去食飯~不過有一件唔開心既事發生~

就係我幫呀媽交電話費,交錯左~

所以去左電話公司講,我俾左238蚊幾佢地,入錯左,

跟主就同D人傾~最後拎番百幾蚊!

跟主就走左lu...

反屋企途中,我呀嫲同我講,今年去唔去英國?

我 :我唔係好想去英國,我想番香港多D~

嫲 :今年你4叔 (佢個仔) 結婚喎~ 我想你今年去英國~

我 :你同你D男孫去la...(因為佢鍾意男孫, 唔鍾意女孫)

嫲 :你想去香港,咁啦~你放假,番去香港,跟主去英國,好唔好~

我 : 等我想下先啦~ 今年機票咁貴~(我呀嫲話請我同呀哥番)

佢咁問我,我就知有咩問題~原來佢已經買機票俾我(唐呀哥)

唔怪之得la....咁樣問我~(佢平時都係會請男孫去旅行,俾錢都會多D)

跟主就番到屋企冇傾~ "唔知今年番唔番到去呢?



2008 年 3 月 24 日  星期一   晴天


勁_ " 灰" 分類: 未分類

勁灰囉~夜晚同人玩msn既時候,

毛啦啦有條友串我,我都唔知係邊個,就係咁串我~

不過佢咁串我,提醒左我一樣野~

佢令我知道,我依加已經唔識串人~

以前係香港,串下人都ok既,但係依加就唔識串人~

我想最大既原因係我係美國幾個月,我又冇串人,攪到好純,唔識串人~

跟主我呀媽番左黎~呀媽,呀嫲,舅母"佢地去完賭場~

我呀嫲話要拎我部電話用(佢之前都同我講左好多次)

不過都冇辦法啦~部電話係佢送俾我,唔通我唔俾番佢咩~   

咁我就刪唒d資料~就入佢張咭~

今日真係勁灰~



2008 年 3 月 22 日  星期六   晴天


特 別 想 _喊" 感動 分類: 未分類

 喱幾日,心情勁差

不過今日仲差,成日都好想喊!~

今日訓到11點幾,就俾我呀媽吵醒左~

原來佢約左親戚一齊飲茶, 我地飲左個幾兩個鍾

飲完,我地就去左公園~

果個公園,係以前"洛杉磯"舉辦奧運既運動場~

真係好靚,可惜今日唔記得左拎電話,所以冇影到相

去睇完,就去左_Science museum~

Science muaeum 入面好多野睇~

我去左睇電力,太陽能_等等.....

我最鍾意既係睇"人體"

入面有得睇死人既身體~睇到佢地D筋,同佢地D骨~

入面真係有好多野睇~ 好想去多次~!

跟主好累,我話唔行,就走左lu....

跟主去左食飯, 嘩 " 佢地叫野食既時候大混亂~

都唔知佢地想點 ~ 冇辦法啦~所話:人多手腳亂~

食完飯,就番左屋企~!

番到屋企, 就玩MSN,見到"呀輝" _"呀恩" _XIN 上線,

就同佢地傾計~

同呀輝傾左一陣,佢就出街,就冇傾~

呀恩又係, 傾傾下,又走左~

XIN, 同佢傾左一個鍾,就冇傾~

同XIN,傾左JAY既野, 我都唔知點好~

只係知"放棄"同"等佢"

佢都唔係住係Alhambra啦, 點搵佢喎?

都唔知點決定~

真係好想喊, 但係又喊唔出~

喱種感覺真係好陌生"



2008 年 3 月 21 日  星期五   晴天


誰占領我心中 ? 誰可以告訴我? 分類: 未分類

今日番學真係辛苦,

又眼訓,又流鼻水~

今日派左report card(成績表)

好好彩,冇肥佬~

放左學,因為天氣太熱,所以買左seven up~

跟主就同我表弟行番反屋企!

番到屋企,見到呀嫲係到煮餸,呀媽就食煙~

跟主就上網,我呀媽問我同唔同佢地去街,

我緊係唔去啦~果到都冇野買!

跟主就玩MSN, Xin同我傾計!

佢講D野好好笑,雖然我有小小睇唔明佢D大陸字,

但係都明咩意思~跟主我地就用英文~

跟主訓左一陣,又上番MSN~

呀恩上左線,緊係同佢傾計啦~

XIN都有~

同佢地傾左幾粒鍾,

後尾我先知,原來我同XAN傾計,傾到冇去教堂!

真係有D唔好意思~

今日悶既時候,又想野!

點解我又想喊呢? 係唔係我仲未放低?

但係我係未放低KK_定係邊個?

就連自己都唔知係邊個~真係好笨~

不過都冇辦法啦~ 我係美國,佢地就係香港~

咁既收場, 只有分手~!

所以都冇咩心情再同香港人拍拖~

大家都要加油=]