| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 8 月 30 日 星期日  |
| 2009-08-30 |
分類: 未分類 |
今日8點半左右起身
因為同舅父幫野~有工資
出到觀塘拎野再搭車去石籬
座大廈d升降機好得意嫁~
前所未見
幫手搭好個台就搞掂
之後去左麻麻到探佢
坐左2個鐘左右返返石籬
去到個中心到等左個半鐘就收野
收完拎返d野去觀塘
放返晒d野就返屋企
順便買埋返
今日實際工作時間個半鐘都冇
但係收都幾可觀
|
2009 年 8 月 29 日 星期六  |
| 2009-08-29 |
分類: 未分類 |
琴日7點幾同力允,嘉樂兄,肥超同a班朋友打波
實在係太早啦
打到8點交場
之後休息到9點先走人
返到屋企沖涼跟住返學拎書
真係熱死人...搞到我大汗臨頭
返到屋企訓教
4點先起身
訓醒左就開電腦
搞到食晚飯
29~8~2009
今日訓到差唔多1點先起身
仍然係眼訓
等到2點就落街食飯
食完返屋企好想訓教
但係訓左今晚又會夜訓
開電腦玩到食晚飯
食完睇電視~ |
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| 2009-08-26 |
分類: 未分類 |
今日6點半起左身~
訓唔著,所以早起
7點2同joe,嘉樂仔去油塘
跟住就食早餐
食完去地鐵站集合
落力賣旗賣到11點9去交旗袋
交完同打機團食飯
食完同joe,肥超搭車返歸
返到屋企做家務,所以打唔到機
搞掂晒打機
同呀哥打到食飯
食完飯睇電視,玩電腦 |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | ... | 69 | »
|
| |
 |
|