28/7
朝早同力允,joe去書展
原本諗住唔買書...點知行下行下就買左本
行左好耐...都搵唔到力允要既野
但係行到幾攰下又時間唔多夠
所以就返屋企
返到屋企立刻同joe去食飯
食完去集齊人馬
有joe兄(主角),力允,嘉樂兄,禧哥,睿小朋友,粉粉,芝,黃凱欣,陳婷婷
買野...之後搭車去清水灣
去到冇爐-3-
等左陣就有...唔算快唔算耐啦
燒下野食又買下雪條食
joe兄送人走又帶人返黎大概係最直得玩既一幕
燒完去左寶琳打機
打左陣就返屋企...返到屋企好夜啦
29/7
今日8點起身之後返學
返到去冇咩野做
等....等.....等....等到放學返屋企
差唔多兩左右昌,joe,力允上左黎我屋企
差唔多3點返學校打波
鬥左陣波...攰,淨係射波
6點幾走人lu |