今日1點半左右落街買飯食
2點出門到安寧打波
打得唔錯
打到人地訂左場個d人趕我地走
就去左尚德打
力允,joe,昌,肥超,嘉樂兄一齊鬥波
話計分計極到0比0
打到6點左右就走
返到屋企等埋呀爸就食飯
今日又係超攰...不過好精彩^^ 又kobe有興趣就睇: http://www.youtube.com/watch?v=FeXZY4eVLlo&feature=fvsr http://www.youtube.com/watch?v=43sYSMHYf-Q&feature=channel
今天起身好攰...琴晚訓唔夠
行返學個陣好熱~汗
努力咁過完成長新動力
之後同人打機^^
打1點半先走去食飯
食完返屋企換衫
2點9左右同力允,昌,joe打波
開頭打到好不濟
不過開始鬥波就發揮水準啦
打到5點左右我地就走lu
好耐冇打到咁爽啦^^
今日1點半左右起身
有人打黎話打機
2點左右食完飯...打機開始
同唐生,力允打
打到手到痛
之後佢地係到食埋晚飯
再打.....打到2am先走
爽死^^