今日6點鍾起身溫中史
溫到6點9返學繼續溫
早會考中史啦
發揮得唔錯
CH做聆聽練習
最後一次....我好認真去做
BF講高階思維工作紙
ENG睇碟
好好睇....未睇過
ISC終於明白miss丁講咩啦
ENG睇埋套戲
Math派野派左成堂
成長新動力
d講員真係淨識得講
唔識得控制自己情報
放學同人搬野去賣
好重呀....以下人士有份參與:
肥超,kailok,紅戰士禧,超人joe,玻璃力允,kay,昌哥,y文,誠哥,黃卓賢,同我
賣完各自返歸
8點幾同昌,力允,joe出黎溫書同打機
11點幾先返屋企
今日好開心呀
|