| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 5 月 30 日 星期六  |
| 2009-05-30 |
分類: 未分類 |
由琴日10點左右同人打psp
..打到今日6點左右
跟住去左訓教
近12點左右起左身
訓唔返....
2點左右食飯
食完睇電視
睇到6點幾出去觀塘
同屋企人去apm唱K
好爽呀~不過有d疲態
唱到11點左右先返屋企
|
2009 年 5 月 29 日 星期五  |
| 2009-05-29 |
分類: 未分類 |
今日又冇早餐食啦
CH做練習..錯左好多
第二堂講上年d考試卷
Math做TSA試卷
唔識做- -
ENG對工作紙d答案
MC錯晒..頂
好有心機做嫁
ISC去左做實驗
今日isc上得好快呀
午息又冇飯食
ENG聽人演講
BF好嘈呀..
班活動同聖誕聯歡會近乎一樣
放學去左打波
好野~連勝幾場^^
打完同允,joe返屋企
今晚同好多人一齊打機呀
好開心呀 |
| 2009-05-24 |
分類: 未分類 |
今日12點左右先起身
跟住出去佐敦
因為呀婆今日早節
好大雨呀...
4點半左右去左表哥屋企玩NBA09
好好玩^^
玩到7點去食飯
食到9點返屋企
....未做晒功課 |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
| |
 |
|