| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 6 月 3 日 星期三  |
| 2009-06-03 |
分類: 未分類 |
今日個英文作文
我覺得我比之前作得多字左
TF聽呀sir個新式
之後做數...終於明啦
Math又做數工
唔太識做呀.....
ENG講返作文題目
ISB剖豬心
同人玩到顛左呀^^
ENG做聆聽
CH成測...有報告練習
延伸做巧課做到6點幾
走個陣仲落雨
|
2009 年 6 月 2 日 星期二  |
| 2009-06-02 |
分類: 未分類 |
今朝集隊
成班得10個冇俾人罰到- -
早會完左考reading..比預期易少少
LS上左15分鐘
都叫有聽到野
ENG講聽日作文d野
Math教返上堂d野
HC抄抄下筆記要去影學生相
VA又要畫....
午息又係食完飯打波
ENG又係講作文d野
CH都係講作文d野
Math做數工
冇心機做
小息打左陣波
延伸同人吹水
放學搶左人地個場
之後鬥波
打極都係輸^^
返到屋企對住部電腦一陣就落街食飯
食完飯同呀哥打波
鬥左1場就走
今日不在狀態.... |
2009 年 6 月 1 日 星期一  |
| 2009-06-01 |
分類: 未分類 |
今朝早有個數學TSA模擬試
有d唔太識做
BF堂俾TSA霸左
ENG做聆聽練習
Math楊sir冇返
可以睇人打機...混亂一片
CA煮干炒伊面
午息食完飯去左打波
今日玩「out」都出汗
ENG教返作文
PE考試
好難呀- -
延伸冇咩野做
放學鬥波
好好玩呀^^ |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
| |
 |
|