今日7點幾起身諗住同人去游水
點之落雨...同joe食完早餐就打比力允叫佢黎打機
係m記打機打到冇電就去左我屋企打
1個叉電器三部機用
打到3點同力允,joe落街食飯
食飯個陣仲叫埋唐生黎打機
4點左右返到屋企繼續打機
打到6點半左右佢地就走lu
7點3左右食飯
食完飯就洗碗,傾msn
今天8點左右起身
原本諗住食埋早餐先返學
晏左起身...
個英文進修班冇咩特別...
只係好多人淨住睇日偏食=_="
之後個堂英文聽講班
又係默書...同教英文版生物
夠鍾就買飯返屋企
食完打機....
4點左右同力允,joe,昌,迪迪,肥超打波
鬥左3場波就好多汗啦
鬥到5點幾就走lu
返到屋企沖涼
食飯....打機~
今天1點起身
2點幾先食飯
食完諗住剪髮..可惜冇得剪
返到屋企開電腦
7點後同邊做作業邊傾msn
7點9左右食飯
食完洗碗...做作業
做到無咩心機啦- -