| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 7 月 14 日 星期二  |
| 2009-07-14 |
分類: 未分類 |
今日11點半左右起身
之後開電腦
1點半呀哥買飯上黎
一路食飯一路打機
打到3點幾訓教
6點幾起返身
7點3左右煮飯
媽媽病左....有麻煩啦/.\
食完返同人msn
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
| 2009-07-12 |
分類: 未分類 |
嘩...我4am訓
之後9點幾起身
好攞命-.-
差唔多12點左右去到荃灣同(呀麻)飲茶
飲到1點9左右就走
座車同(呀麻)返屋企
去到冇咩野做
睇電視同sd msg
百分百感覺2好好睇呀^^
睇完同呀哥打機
打到5點幾訓教
6點半左右起身
過多陣就去深井食飯
居然食泰國菜...又愛又恨呀
食完8點9返屋企
10點半左右返到屋企 |
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
| 2009-07-11 |
分類: 未分類 |
今日12點幾起身
等呀哥起埋身就一齊落街食飯
落到去又等下午餐
食去同呀媽買野
買完返屋企
返到去到3點8 lu
用左好多時間下..不過我都冇野做
由於冇野做所以...挾左呀哥同我打機
打下機又睇下野咁
好快就食飯啦
食完飯洗碗之後msn |
« | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | ... | 69 | »
|
| |
 |
|