ewong182 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
後台
ewong182
暱稱: EricWong
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2011-08-08
將進酒
遊山玩水同樂日
2011-04-17
2011-04-04

:: 日誌分類 ::
全部 (207)
突然興起 (5)
重要事情 (3)
未分類 (200)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 207
留言總數: 451
今日人氣: 17
累積人氣: 2014

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

今日5點先訓

1點幾起身

搞左陣就落街同屋企人飲茶

飲到3點左右返屋企同呀哥打機

打打下成家人都打埋一份

打到7點煮飯

8點半終於搞掂...

食完洗碗沖涼




2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


2009-07-17 分類: 未分類

今日8點先起身

天氣係勁熱..仲要有早會

英文班個陣都有聽到

放學同禧,力允,昌,kay,joe食飯

食完打左陣機

之後搵迪迪同佢打波

打到4點走人

返到屋企沖涼...訓教

8點幾食飯

食完同人msn




2009 年 7 月 16 日  星期四   晴天


2009-07-16 分類: 未分類

今日7點5起身

搞左陣就落街食早餐

食完就行返學校

返到去8點半左右...涼左陣就落去集隊

暑期英文班...時間好似有d長

10點2放...10點3又要集隊

上說話...好難呀

11點7放

極速返屋企

之後同呀哥,表哥出街

4點幾返屋企

打機,msn到食飯

今日有兩件事令我極之開心~