| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 7 月 19 日 星期日  |
| 2009-07-19 |
分類: 未分類 |
今日5點先訓
1點幾起身
搞左陣就落街同屋企人飲茶
飲到3點左右返屋企同呀哥打機
打打下成家人都打埋一份
打到7點煮飯
8點半終於搞掂...
食完洗碗沖涼
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| 2009-07-17 |
分類: 未分類 |
今日8點先起身
天氣係勁熱..仲要有早會
英文班個陣都有聽到
放學同禧,力允,昌,kay,joe食飯
食完打左陣機
之後搵迪迪同佢打波
打到4點走人
返到屋企沖涼...訓教
8點幾食飯
食完同人msn |
2009 年 7 月 16 日 星期四  |
| 2009-07-16 |
分類: 未分類 |
今日7點5起身
搞左陣就落街食早餐
食完就行返學校
返到去8點半左右...涼左陣就落去集隊
暑期英文班...時間好似有d長
10點2放...10點3又要集隊
上說話...好難呀
11點7放
極速返屋企
之後同呀哥,表哥出街
4點幾返屋企
打機,msn到食飯
今日有兩件事令我極之開心~ |
« | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | ... | 69 | »
|
| |
 |
|