| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 5 月 20 日 星期三  |
| 2009-05-20 |
分類: 未分類 |
今日行返學冇咁熱啦
朝早個英文作文冇做到..
TF去左搵鄧sir
TF第二堂計數
Math做工作紙同習作簿
ENG係到估英文字解釋
ISB派左統測卷
...緊緊合格
ENG講新gammar課題
CH又有報告練習
唔識做呀....
延伸睇sdu畢業
放學同人打機
6點左右走人
|
2009 年 5 月 18 日 星期一  |
| 2009-05-18 |
分類: 未分類 |
今日行返學勁熱
朝早有個生物統測
琴晚未溫得少少..
BF又係教損益表
ENG冇狀態..琴晚太夜訓
Math教新野同做工作紙
CA考試
我個組都叫有量力而為
但係都有少少超時
午息打左陣羽毛球..
禮堂好似1個焗爐呀
ENG又係教詩...
做TSA做到落堂
PE踢波
好野...我個隊唔洗輸
延伸做功課同去左八
放學...最後的任務不成功 |
2009 年 5 月 15 日 星期五  |
| 2009-05-15 |
分類: 未分類 |
今日早餐食左好少野
返到學先記得今日係便服日
d中1,2好有趣呀
CH成測同勁做練習
學校真係好呀....日日都有咁多練習
BF教英文損益表
ENG派卷同對卷...
作文同reading都好低分
ISC又派卷
比起我預期考得好呀
ENG對gammar答案
同派gammar卷
Math做小測改正同練習工作紙
最後1堂睇同學仔d心聲(好耐前)
放學打左陣機先走
返到屋企6點左右
同呀哥去左打波
打到8點半..腳都殘
跟住去左pizza_box到買野食
等佢整出黎個陣去左食糖水
食完去拎返屋企食
食完同昌,嘉樂,力允玩cs |
« | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | »
|
| |
 |
|