| ewong182 |
|
暱稱: EricWong 性別: 男 國家: 香港 地區: 西貢區 |
| MORE... |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
 |
2009 年 8 月 4 日 星期二  |
| 2009-08-04 |
分類: 未分類 |
今日9點左右起身
之後去左食早餐
食完個早餐先返學
最後一日英文班啦~太好啦
放學又同佢地打機 - -
打到1點幾走lu
返到屋企好攰,,,去左訓教
訓醒食野..食完打機
晚飯諗住呀哥幫我買
點知佢冇幫我買
9點半先落街買飯食
|
2009 年 8 月 3 日 星期一  |
| 2009-08-03 |
分類: 未分類 |
今日8點起身
之後行返學...行到出晒汗呀
仲要集隊...多汗到好似打左陣波黎
上到課室冇咩野做...為有打機啦
個英文生物又係唔洗上lu
都係有打到機...
放左學同力允,禧打機...
打到2點返屋企,順便買埋飯食
返到屋企食完飯掃地,拖地
之後同呀哥打機打到食飯
食完睇左陣電視就開電腦~msn |
2009 年 8 月 2 日 星期日  |
| 2009-08-02 |
分類: 未分類 |
今日11點半起身
起身冇幾耐要落街幫手搬沙發
搬完去飲茶
今日好多親友到家拜訪
因為外公生日
成日都冇野做...為有睇電視
6點8左右同呀哥去拎蛋糕
7點準時入席(入席地點:屋企)
今晚食到好飽...d野仲好好味
食完睇左陣電視就洗碗 |
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 69 | »
|
| |
 |
|