18號~20號
個日聽唔到鬧鐘響~11點半先起身
好趕咁返到學搞掂晒d野~決心不足
2點去調景領同joe,賢,fan,粉粉匯合
差唔多5點入到大澳
7點幾kwan 同 po入到黎
過左陣就同埋呀哥d fd一齊燒野食
燒完就汁野,其後沖涼
玩到好"早"先訓
第2日12點幾去食野
食完又係到玩- -
玩到差唔多4點去左踩泥
係個泥灘行左陣就走lu
洗返乾淨對腳就去四圍行下
7點左右返屋燒野食
又係燒完汁野~沖涼
之後睇電視到3點就走左去訓 lu~
第3日11點幾左起
等到1點多少少先去食野
食完帶左佢地行陣街
4點3就走人lu
搭車去到東涌同joe,賢,fan,粉粉佢地分開搭車
搞左d野先返屋企
一返到屋企就去食飯~ |