| «‹ June 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
咁快過左一星期~
lunch:去左大榮里個邊食,,呢幾日都係~
去左7-11買ice-cream 食....very good~
放學好快就返左家去了,睇左隻碟~好睇^^v
婆婆WELLCOME TO HONG KONG

現在問問誰珍惜不在,活該
 |
刊登時間︰2006-05-26 08:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日d時間過得好快,留心果然唔同d~
第一.二堂:物理>黃文強冇返,勁開心
第三.4堂:eng>頭過堂過得ok快..但第二堂就....= =
第5.6堂:miss招>冇返...又傾計- -
lunch:飲珍珠x茶&食腸仔...好開心呀,,又抽獎 ^^
第7.8堂:上marth~勁快過左~
放學:去左睇波,,未開始時,,同巫山出左去抽獎^3^  |
刊登時間︰2006-05-25 05:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日過得好滿足呀,,,
eng:又要作文,,你係咪傻架<<yu東既金句
放學又要去3樓~宜家日日都去
  |
刊登時間︰2006-05-17 03:57 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日上英文堂,睇秘密xx...又唔俾人訓覺,覺到條頸好累
~
之後上西屎~泥左個新miss,,都唔識教書既!跟書讀,,,,
~
上普通話:等左miss好耐都唔泥,,佢話佢去錯左課室wo
~
上中屎~呀珠地個組做戲,我地個組下次先做,~好煩呀佢
~
中文堂:不停同人傾計,,,,傾咩唔講啦~巫山唔好講出泥
~
lunch:同巫山兩個去大元買rice食,,都幾好味呀 ,,,,,
~
化學堂:問左一枝叫臭鹽既野,,,,好似藥油,,我覺得~本身我有dd頭痛既,,聞完之後冇咩野~因為個枝野好似可以e頭痛~~~

~ THE END~  |
刊登時間︰2006-05-16 03:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
世上只有
作曲:陳光榮
填詞:黃偉文
編曲:陳光榮
監製:陳光榮
(前言):
難得的假期,不想出街,像貓般窩在沙發聽CD。
看著歌詞紙,我想起我的隱形監製。
她熟悉我每一首歌的每一句歌詞,
但她看的並不是小小的歌詞紙,眼睛不好的她,
一定要看A4 size的大字版呀!隱形監製媽媽,
謝謝你儲了一大疊我的大字版歌詞。
無論在外面遇著更多的風風雨雨,
你都是我的避風港,Oh I love you!
唱:
望著你講 也許更易 濃於水的三個字
從我降世 一開始 到永遠 不休止
你亦是我支柱 動力和意義
*You make me cry, make me smile,
Make me feel the love is true
謝謝你的關顧 與及無償的愛護
年月漫漫 多艱苦 你也永遠優先擔心我喜惡
唯恐我並未得到 最貼身保護 Oh I love you!*
但是我知 你都有夢 仍將一生給我用
全個世界 幾多種 愛與愛 在互動
也未及這種愛 能完全獻奉
Repeat*
Yes I do, I always do
Make me cry, make me smile,
Make me feel the love is true
謝謝你的看顧 與歷年來的愛護
年月漫漫 多艱苦 我再重也不肯拋低我不顧
從不會立下私心 怕會給辜負 Oh I love you!
Yes I love you, I always to...
今日無聊到打掃~


幾令~~~~~~~~~~^^

個陣時我呀哥去南x島送俾我既鏈

 |
刊登時間︰2006-05-14 11:42 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 28 | »
|