fatyu
暱稱: 王yu
性別: 女
國家: 香港
« June 2015 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-18
2006-07-17
2006-07-16
2006-07-15
2006-07-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單




 

 

 

 


 

咁快過左一星期~

lunch:去左大榮里個邊食,,呢幾日都係~

去左7-11買ice-cream 食....very good~

放學好快就返左家去了,睇左隻碟~好睇^^v

婆婆WELLCOME TO HONG KONG

現在問問誰珍惜不在,活該


 

刊登時間︰2006-05-26 08:20 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日d時間過得好快,留心果然唔同d~

第一.二堂:物理>黃文強冇返,勁開心

第三.4堂:eng>頭過堂過得ok快..但第二堂就....= =

第5.6堂:miss招>冇返...又傾計- -

lunch:飲珍珠x茶&食腸仔...好開心呀,,又抽獎 ^^

第7.8堂:上marth~勁快過左~

放學:去左睇波,,未開始時,,同巫山出左去抽獎^3^


 

刊登時間︰2006-05-25 05:49 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日過得好滿足呀,,, eng:又要作文,,你係咪傻架<<yu東既金句 放學又要去3樓~宜家日日都去


 

刊登時間︰2006-05-17 03:57 PM    [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日上英文堂,睇秘密xx...又唔俾人訓覺,覺到條頸好累 ~

之後上西屎~泥左個新miss,,都唔識教書既!跟書讀,,,, ~

上普通話:等左miss好耐都唔泥,,佢話佢去錯左課室wo ~

上中屎~呀珠地個組做戲,我地個組下次先做,~好煩呀佢 ~

中文堂:不停同人傾計,,,,傾咩唔講啦~巫山唔好講出泥 ~

lunch:同巫山兩個去大元買rice食,,都幾好味呀 ,,,,, ~

化學堂:問左一枝叫臭鹽既野,,,,好似藥油,,我覺得~本身我有dd頭痛既,,聞完之後冇咩野~因為個枝野好似可以e頭痛~~~

                                         ~ THE END~


 

刊登時間︰2006-05-16 03:56 PM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

世上只有
作曲:陳光榮
填詞:黃偉文
編曲:陳光榮
監製:陳光榮

(前言):

難得的假期,不想出街,像貓般窩在沙發聽CD。
看著歌詞紙,我想起我的隱形監製。
她熟悉我每一首歌的每一句歌詞,
但她看的並不是小小的歌詞紙,眼睛不好的她,
一定要看A4 size的大字版呀!隱形監製媽媽,
謝謝你儲了一大疊我的大字版歌詞。
無論在外面遇著更多的風風雨雨,
你都是我的避風港,Oh I love you

唱:

望著你講 也許更易 濃於水的三個字
從我降世 一開始 到永遠 不休止
你亦是我支柱 動力和意義

*You make me cry, make me smile,
 Make me feel the love is true
 謝謝你的關顧 與及無償的愛護
 年月漫漫 多艱苦 你也永遠優先擔心我喜惡
 唯恐我並未得到 最貼身保護
Oh I love you!*

但是我知 你都有夢 仍將一生給我用
全個世界 幾多種 愛與愛 在互動
也未及這種愛 能完全獻奉
Repeat*

Yes I do, I always do

Make me cry, make me smile,
Make me feel the love is true
謝謝你的看顧 與歷年來的愛護
年月漫漫 多艱苦 我再重也不肯拋低我不顧
從不會立下私心 怕會給辜負 Oh I love you
!
Yes I love you, I always to...

今日無聊到打掃~

幾令~~~~~~~~~~^^

個陣時我呀哥去南x島送俾我既鏈



 


 

刊登時間︰2006-05-14 11:42 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]