| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
*每個夢都得到祝福
每顆淚都變成珍珠
每盞燈都像許願的蠟燭
每一天都值得慶祝*

*當 好景不再 我們來聽聽
你到底 出聲打氣 還是只懂得怨命
我相信際遇如一面鏡
用笑代替哭聲 霉運才能撥正*
*曾聽說當我痛心 哭了或有恨仇
來合奏 長期密友 解開擔憂*
好鬼悶牙~想去唱K V--V
 |
刊登時間︰2006-04-17 11:58 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日同家姐出左TAIPO行街~都無咩野行~行緊個陣~家姐撞到佢好多FD~次次都要等佢~有次唔耐煩走左人~哈哈^^跟住返左去太和百街買野食~之後返到屋企~我地按左勁耐個鐘都無人認WO~妖~個陣我仲好急~等左勁勁勁耐我呀哥先開左DOOR,,,我家姐勁啤住佢~有D野緊係唔話俾你地知啦~我呀哥佢就好啦~有得去睇側田個演唱會呀~,,,,,,,,,,,好想去
 |
刊登時間︰2006-04-16 04:59 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日上家政,咁我就係整意粉啦~咁我就要煲滾d意粉,等左好耐,佢都係咁wo,我怕冇時間呀,,之後就洛油炒其他野lo,d chicken都未整好又要我熄火wo~想食屎我咩.==.整完就洗碗,好煩呀,,隻手好臭ar,妖~之後又要俾miss chan話下咁啦~巫山個個整左好耐~李瑩個個好得意,,林寶個個好正,,好鬼想食~佢實好高分!我諗~之後第二個小息,巫山諗住俾盒野盧立智食啦~點知俾miss chan見到,叫巫山x去,,,話左好耐~之後又到盧智俾人話~lunch謝莉同佢家姐食,我同巫山兩個食,apple同寶玉食......分開曬~食sushi個陣見到盧智佢地個4個人,,哈哈~最衰盧智又唔坐過泥wo~^^返到去陪黃wai上去3樓搵張x凡,又要怕wo,,,,之後就洛返去,黃wai就係後梯洛啦,我同巫山就係中梯洛...,,,,,哈哈~最尾兩堂上中文呀,,玩game,好低b ar~無聊到係度寫歌詞,--.......放學去左陪apple打電話,買野食~之後同寶玉返屋企,差唔多行到返去個陣,洛雨,,,,整到濕左..e~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~煩lo~星期6好想睇戲~18號冇$呀,嘉碧又話唔知得唔得~好q煩呀~><  |
刊登時間︰2006-04-13 04:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 28 | »
|