fatyu
暱稱: 王yu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-18
2006-07-17
2006-07-16
2006-07-15
2006-07-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單




 

 

 

 


 

今日6:45就起左身喇,,雖然同平時返學差唔多.但宜家係星期日wo,,幾大都訓晏d啦.但今日係我大xx生日呀,,要返大陸~都幾多人返大陸架wo~但當然冇上次新年咁多啦....^^返到去,飲茶啦~飲左唔係好耐,之後就搭車返我呀婆屋企~返到去.佢地煮緊rice~心諗一陣又要洛去食rice~.......唉!食完之後出左去睇新屋&行街~買左dbar∼佢地!跟住有人走泥同我地講話返去斟茶,so趕返去∼切下生日cake..影下相咁.傾下計∼都2點幾lu,之後我地4個又出左去行.今次去左影貼紙相,買野食,買bar∼$6有一個∼大平賣呀喂!!影完相之後睇鐘.咁快就4點幾..之前聽佢地講話:4點好返泥∼∼∼∼∼但我地冇理到佢地呀,我諗行到5點幾掛∼∼∼∼之後就跑返去食rice啦∼佢地食緊==食完rice之後(fun)返d貼紙相,我地係度搶.bez 等埋家姐,so有d未(fun)曬,,咁個d唔理佢住啦∼上樓汁野洛泥,走佬!但我無啦啦見到kiki佢地兩個跑出去wo∼我問佢地去邊?佢地話去買煙花,,,咁我咪又跟佢地一齊跑出去lo∼ 勁樣衰^^∼好多間都冇得買呀,得沙炮,有個照殺∼有個就買左舊mango食!記得細個個時,,好多時都食佢∼味道唔錯∼唔知宜家陣味係點架呢?!下次先試下∼跑返返去我呀婆屋企個陣,,有d人走左∼有人話:快d啦∼等你地3個咋∼!!!!!!!!!!使唔使咁趕呀∼∼行出去搵車搭,一出到去就有lu∼$2一個人∼我地(fun)左3架車∼本身都知邊部車係佢地抬個部既,但之後就唔見左lu∼搭到出去∼本身諗住搭 taxi ,,,本身見唔到有既,但之後又見到有一部taxi,但bez煩.so算啦∼搭小bus!$25一個∼係出面等車個陣∼超cool∼...等左一兩個字架車到喇∼點知坐剩我呀ba冇位坐∼跟住我ba就同個x機講啦∼x來個細路女冇買位但又坐左∼坐左一個幾鐘到啦∼.之後搭火車,,,返到屋企之後就趕到睇  ∼呢集係最後,一集喇∼不果下次好似有得睇幕後花絮個d..正∼∼∼∼做曬之後.唔知會做d咩呢?之後睇完先去沖涼啦∼又睇王子xxx∼都好睇∼有個女仔幾 ∼訓覺個陣,,訓唔著∼好似等到12點幾先訓得著..我諗∼訓得個7個鐘咋∼大佬∼!!!--


 

刊登時間︰2006-02-20 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日係家長日呀.....但我呀媽唔去,家姐去,,,,,,,,................


 

刊登時間︰2006-02-18 01:14 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日19度呀,,今日最尾個堂去左hall聽人唱歌,橫間衫個個好似(大陸泥),長髮個個又好似so xx~

放學去左整壁報..整到5:00幾~,.,,,,,,.....好野..聽日家長日喇.~後日返大陸,~好多野做呀.....so happy~


 

刊登時間︰2006-02-17 05:44 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今朝好趕呀,,,,54fun都未出去~but冇野/......................first睇書,,上堂.上堂上堂.上堂.上堂...lunch.........去食sushi~$20,happy~上堂.上堂.........放學就去買壁報d野,,,,,,,,,,,,,,,整左小小野咋.,,,,,~聽日先整埋佢/~返到屋企..見到家姐係度,,,,,開心架呢


 

刊登時間︰2006-02-16 05:57 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日first係行返學啦~上堂~上eng個堂個陣..個mr wong講野冇人聽..又同taylor講我地調左位個d......so taylor要我地留堂留到4:00~~食lunch去豆漿大王個度食/..........放學,留堂.我諗都唔止4:00啦~抄dict3次!!!!之後本來要去買整壁報既野既...但唔見肥肥地...so我同巫山走人啦..行到出去.見到佢地....但佢地話聽日先買///bez冇錢~咁算啦~聽日先.............-.-


 

刊登時間︰2006-02-16 05:53 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]