| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日係情人節呀....送左好多chocolate
...佢地都送左好多...,,,,,,,,,巫山送到冇曬,,~今日一行返學個陣.....先知洛雨,,好黑~跟住就係上堂啦.///.........lunch:同巫山一齊食egg仔,行狙一陣就返去school~上生物.miss溫呀
~唔記得(大)chocolate
上去俾佢...~放學去左買pen,,,,又去左m記玩,,,玩到5:00掛..走人......返家個陣好呆,,,,,,,,,,,,bez冇心機..唉!玩電腦...睇電視lo
 |
刊登時間︰2006-02-14 05:26 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日第一堂上家政先,,,好多homework要做呀.............之後係上eng.但taylor冇返.唔洗上兩堂...,,,,,,,,then就係上地理...超悶,,好多人冇帶野wo~~~但我係好學生泥架ma....so我帶齊曬..........跟住就係食lunch,..笑到屎~上中文超好玩呀~好多人一齊玩...............放學去左買chocolate..個d啦~
  |
刊登時間︰2006-02-13 05:29 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|

今日玩緊電腦個陣..我家姐俾左盒橙汁我飲,,個盒橙汁係要(滅)開個張paper先飲到既,,,咁我見咁難開..咪大xd law>..點知倒瀉曬出泥,,,整到我個身濕曬...個地下全部都係橙汁.......好煩呀.........勁耐先整返好......==士家仲係朝頭早咋...下就冇野做~~~~  |
刊登時間︰2006-02-11 10:10 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日返到泥學校先知巫山冇返,,上d堂真係好悶呀~冇上p.e.,,食lunch.個弭同寶玉去珍味x買野食去m記食~俾m記d人see住曬,,好恐怖ar~..返到學校之後去左a班玩細細幅既xx <唔識打,,,,俾好多人see住..整到冇得玩,,,~唉,,放學去左行街..之後又去左park play x實and大膽~write低曬,星期一去整人,,,,,好玩呀!!但玩左一陣就要走喇.......==  |
刊登時間︰2006-02-10 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|