| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日食完LUNCH個陣..咁我地行緊返去啦~APPLE見到有隻DOG,咁佢就走去摸佢啦~點知隻DOG企高,用兩隻手禁住APPLE個心口,......個隻DOG仲要好大隻架WO~好恐怖LO.,,,,放左學之後去左大元個PARK玩.,,,,,開頭我同APPLE........同D細路玩,,,有個細路屙尿,我同APPLE講,但佢冇X應LO,後尾我又同APPLE講多次,,,佢先知,,,,,,,,,,,好嘔心~D細路真係好得意呀!!!!!!!!!!!!!!!><V
THE END

 |
刊登時間︰2006-03-02 08:23 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
家政堂:整蕃茄egg.整得好樣衰又難食wo.算
english:聽兩個人講食軟仔個d..好好笑
地理堂:好留心聽田sir講野~
放學:去左x褔玩.玩到5:00幾走人.,,等左好耐bus
~ THE END~  |
刊登時間︰2006-03-01 07:23 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日放學去左新街市,買家政要用既材料,,好難選呀~bez我地唔識....我買左$4,3隻番茄~差唔多啦!!跟住又陪左巫山去百佳買野.但都係用泥整家政份野既~~~~~~~~~  |
刊登時間︰2006-03-01 06:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日洛雨.好煩~整到隻腳濕曬wo~洛湯chicken~,,,,,,,唔記得中間做左d咩lu~放學去左(x褔),本來諗住去玩既,但洛雨.so去左m記坐~悶lo  |
刊登時間︰2006-03-01 06:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日11點出去火車站等~由於+碧個呀媽要佢溫書溫到12點,so我地出先啦~搭火車好似話咁快就到咁既~可能多野傾!!^^去到mk.first去neway,bez k lunch冇曬,,so唱happy hour~去到間野,,bez我地好多野都唔日整...so我地不停叫人泥,好似好煩咁~好多新歌~仲要重覆
側田
d歌幾次tim,,,,,,,,過得好快呀,,d時間,,話咁快又快3:45~唱完之後去影相~黃wai佢地去買褲,我同巫山去買耳環....................d錢係嘉碧借俾我地既~跟住去左x豪坊,,諗住去搵個間
rosa,,,,,,,,,,但都冇既~maybe係我地搵得唔夠徹底啦>3<行到隻腳好累,,,,,,,,,so搭車走人~~~~~~~好野,,,,佢地話11/3又去呀~
正
  |
刊登時間︰2006-02-26 10:37 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|