fatyu
暱稱: 王yu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-18
2006-07-17
2006-07-16
2006-07-15
2006-07-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單




 

 

 

 


 

聽日就係喇~去唱k....好開心呀!~佢地一定著得好beautiful啦~


 

刊登時間︰2006-02-24 04:35 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

lunch..本身黃wai話同我地一齊食既.但2樓又見唔到佢,so我咪同巫山去食lo.本身話去食sushi既,但太多人冇位,so去左第二間~我地報左去石xx3月25日個個~都時唔知著咩衫呢???今日謝lee問我去唔去bbq,,但唔知星期6定日呢.....最好唔好星6啦~~跟住上中文堂.mr chan 冇返....同sandy佢地傾計話暑假個陣去邊度玩個d.,,,,我想去巫山你個鄉下~等我問下我呀媽先...........呵呵!!傾傾下d時間過得好快............仲有3min就洛堂~放學.apple話佢細佬晏放,,,跟住話去玩,,,,,,咁就去左park啦~唔夠佢地搶...........==...玩得出曬汗~玩左冇耐佢地又去7-11買野飲~買完就去左搭bus~好快就到太和lu,,happy既時間過得特別快,又係時候講byebye~~~~~~我捨不得你yeahyeah.....................................................................87^^


 

刊登時間︰2006-02-23 05:22 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

岩岩放學去左買野食.買完左之後,行出昌運個時...見到apple see去後面.咁我地又see去後面啦..見到個呀婆俾人撞左洛地下,見到個個boy冇同個呀婆say sor又冇扶個呀婆起身又諗住走人啦~跟住個呀婆既孫女係到大叫個d啦~咁個呀婆個仔行前泥話個個boy,,但個boy就話返佢,,不停講x口wo~又係只識講個句........又係度手指指~又整個呀婆~好衰呀佢~~~跟住好似打左兩次999,d police咁慢架~~唔好完左先泥~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~>3<

今日上marth好留心..識做曬d marth好開心............^^跟住就係上美術啦~help隻手(又)color.,,我(又)左橙色~好似冇人(又)橙色,,,屎喇~我怕佢拎我個個俾其他班睇呀~~~~~~~~~~咁樣衰~~~~~~~~~~~~~~~~e

上電腦悶到訓著,,,,,,..............上生物我地講左一d好長遠既野~但講得泥都差唔多lu~~~~~哈哈^^巫山就好啦~諗定曬!@!@!返屋企個陣............好勁呀d陽光 ~~~~曬到暈喇~~~==


 

刊登時間︰2006-02-22 04:41 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

今日上家政整湯飲呀~(酥x忌lim湯),,,,,好正呀~飲完之後返課室.taylor泥左lu~次次都係咁~^^~5.6堂就上地理,田sir講書好好笑~但都係一時時,so我今日好留心!見到d人訓曬係張枱到.好似屎曬咁....有d恐怖==跟住就去左食lunch,去左新翠x食~笑到我喊~跟住就係上中文啦~mr chan冇返.正~我調左去同巫山坐..個xpen....haha~唔識打~.......去左新興玩左一陣~就去(癀)褔搭車走人lu~等左好耐...................................................................................


 

刊登時間︰2006-02-21 05:38 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

李x塋 好勁呀..第呀∼佢就好啦∼第一堂上marth.d marth都ok既∼但好煩∼上p.e.堂個陣個個都傻左∼玩左好多樣野呀!happy∼換左衫之後就去左食lunch∼我地5個人食.apple就同謝+lee食,∼食完返泥,又係係度傾計lo∼傾緊唱唔唱k個d....∼唔知要夾幾多錢呢,我諗我應該都係帶$100∼唔知有邊幾個去呢???放學去左行街∼去大x睇個本書∼幾正,但佢得好小頁∼好似 心理測驗咁既∼哈哈^^∼又行多陣就返左屋企lu∼∼∼∼∼∼∼


 

刊登時間︰2006-02-20 05:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]