| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
lunch去左大元食sushi~撞到我呀哥d fd ~佢地好煩~==放學去左m記~跟住同巫山去左仙x岩買左杯杏仁珍珠,$19呀~好貴~--
 |
刊登時間︰2006-03-15 04:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
琴日朝頭早本身都幾惱既,但都決定左去~今次俾左大room我地呀.但我覺得細room好似好d咁~4:00幾個陣佢地拎左個cake泥,,哈哈~個cake好大個..我地4個食唔曬,黃wai同+碧係度玩,我同巫山照唱~唱到5:00諗住佢會cut啦...好似俾多左兩個字我地~都好過冇^^
唱完之後去左行街....................冇錢so覺得幾悶~
係火車度個個boy,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
係taipo洛.同黃wai&+碧行下街~傾左好多野~  |
刊登時間︰2006-03-11 10:20 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
好野~過埋今日,星期6/日就可以出去,,..我想星期6呀!-3-宜家上緊電腦堂..d時間都過得ok快既..今朝早同巫山&寶玉一齊返學,好小同佢地兩個一齊返^^~今日放學去左睇cake~宜家改左星期日先去.............唔==是但啦  |
刊登時間︰2006-03-10 12:32 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|