| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
|
猜情尋 |
|
作曲:吳國敬/孫偉明 主唱:陳奕迅 填詞:林夕 |
遊戲定了輸了亦有幸 行過像過山車 也不幸
如當初貪玩 怎麼想博命 認真地玩 全心去玩 更好玩
遊戲就算輸了亦有贏 和你就算誰永沒有人
除了運氣 當然也講命 明明當初貪玩
怎麼想博命 何必面青 何必太驚 快聽聽
*別動氣要奮勇血戰無論聰穎或愚笨
猜猜情尋 雖不如人 不影響你笑怨別人
沒有算過你仍戰勝 留下歡樂便無憾
猜猜情尋 猜猜情尋 玩輸可以勝過別人 當得到教訓
延興就我 新了亦有幸 嫌過笨過不貪也講運
明明不管當初哭親都有用 目標落空 才可有空 放輕鬆
repeat *
Ya .. .. 不必當真
| |
今日要集隊呀,熱到屎~講左勁多野!@上物理同莫奕嗚&李情塋講個d恐怖野,,,,,,,,都幾快過左兩堂!~上音樂個陣,,我地幾個係咁整yu東,,超好笑^^食lunch:去左寶湖個邊.抵到爛啦
最尾兩堂上地理,,,,好悶!= = 放學上左3樓陪佢地整野~我就係度打日記個d~><~
 |
刊登時間︰2006-05-09 04:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日放學個陣~我地3個等緊劉c同謝莉啦,去左自修室涼冷氣,俾人啤住~車,,,佢架,間room~又上左去3樓玩電腦~之後諗住佢地放左~點知見到佢地俾人搜書包,..再之後見到3a班個個好細粒既男仔啦....唔知佢叫咩名~咁我地就坐左係佢對面啦....我係度dance,佢唔show我~勁好笑......跟住law sir出左泥話我地嘈住佢~......巫山話我地兩個個樣呆曬~hehe,,,之後就去欣賞下出面既景色,,好令呀,真係~^^~洛左去小食訖等佢地,,,無幾耐就見到佢地~劉c俾人收剩一張貼紙相~好慘~我怕佢搜我地個班呀-~-  |
刊登時間︰2006-05-08 06:03 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
|
咩世界 |
|
作曲:謝霆鋒 填詞:周耀輝 主唱:Twins |
| C:邊位想要獨霸 但亦愛唱K嗎? |
| G:冒險家多可怕 C:肯聽舒伯特嗎? |
| T:我們靠好歌 湊大 |
| |
| C:6歲聽約翰唱過 理想國 |
| G:10歲聽戴倫唱過 闊天空 |
| T:然後有任務 反衰老 咁狂燥 唱遊更加好 |
| |
| *T:若我一直唱得好 全球可否不必壞 |
| 傻瓜著校服受教育 警察拉街坊跳舞 |
| 有人唱 有人笑 這樣最好 |
| 願世界有福無貧窮 如和平還未達到 |
| 繼續請唱好(我祈禱)* |
| |
| C:快樂到 G:快樂到 |
| |
| C:魔鬼想放大假 日日試唱好嗎? |
| G:無聲火多可怕 |
| C:可否低八度嗎? |
| T:我們靠好歌 湊大 |
| |
| G:如發覺世上最美 叫戀愛 |
| C:如發覺世上最怪 叫紛爭 |
| T:誰亦有任務 反衰老 咁狂燥 唱遊更加好 |
| |
| Repeat(*) |
| |
| 獨白: (C:喂∼哦哦 喂∼阿嬌呀∼搵你呀 |
| 喂∼但係到你唱啦 |
| G:我係廁所呀 C:你咩呀 |
| G:你唔好理我咩唔咩啦 |
| C:但阿咩搵你喎∼咁我收線定係咩呀 |
| G:a∼你幫我咩住先啦咁 |
| C:哦∼喂∼呀咩呀∼佢而家咩喎∼哦∼係咁呀 |
| G:呀∼) |
| |
| T:若過億人唱得好 全球應該不必壞 |
| 除清了病毒及惡毒 孔雀拉烏鴉跳舞 |
| 有人唱 有人笑 這樣最好 |
| 就算這理想極長途 如和平還未達到 我祈禱 |
| |
| Repeat * |
| |
| T:快樂到 | |
今朝7:00幾洛左去飲早茶~之後名媽咪去買餸@學識左好多野~
仲有無野係不勞而穫^0^好開心呀~就泥mother day,我諗唔到買咩呀><
*仍然在呼吸都應該 要慶賀*
 |
刊登時間︰2006-05-07 11:37 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
|
KATRINA |
|
作曲:陶吉吉 主唱:陳奕迅 填詞:黃偉文 |
KATRINA 若想哭 可借膊頭你
如何放心得了你 明天我再回來 等你
KATRINA 明天他 終會發現你吧
如看守天使那樣美 等下去吧 IT'S OK IT'S OK
*殘忍的單戀 非你專利 我卻在這裡照顧你
如果比辛酸 怎跟我比
我愛慕的 卻是我知己 真喜歡你
尚要借你暗戀他去接近你 才可悲
(我愛自己 也未愛得起 應該最謙卑
但我卻要妄想一世保護你 才可悲)*
KATRINA 如一生 只有70歲
已快將一半了 戀愛卻無期
何時心死? 還期望他喜歡你
誰會這麼的不服氣?竟有個人 陪你一起 就似你
REPEAT*
殘忍的單戀 非你專利 我覺悟一定晚過你
如果比辛酸 怎跟我比
我愛自己 也未愛得起 痛也不淒美
但我卻要妄想一世保護你 才可悲
KATRINA | |
今日去mk呀~我覺得我呢排成日都去個度!!!= =
5點幾返左泥,,,搭車好開心呀~勁快返到泥~^^~諗返起上次自己搭,搭左超耐!!去左旺中行,~都冇野行既~買左D鏈LO!!!冇$~最尾陪左寶玉去買龜糧,~聽佢講佢D龜好大食....跟住又講下暑假去邊度做~我想佢請曬我地幾個呀~  |
刊登時間︰2006-05-06 11:07 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
佛誕~冇野做~我覺得我地都幾好,聖誕節又有得放,,,佛誕又有得放wo~有d信佛既學校冇得放架ma~哈哈^^
聽日~去沙田行街~同魚翅,劉c,巫山,寶玉,仲有我~haha!
與我常在
| 作曲:林健華 主唱:陳奕迅 填詞:林夕 |
在一起看每齣戲 在一起嘆每口氣
再細常 同偕到老的況味
每分鐘也抱緊你 沒有一秒共你別離
還攜手看著生與死
坐著臥著都分享 日日也為彼此設想
站著望著都分享 就在夢內發掘這真相
除非你是我 才可與我常在 一個人 從鏡內發展恩愛
除非你是我 才可畫夜同在 戀不來 從厭倦裡面偷取恨愛
在一起與你工作 在一起與你摸索 兩個人 同時佔有的快樂
每分鐘與你揮霍 沒有一秒沒我在旁 還攜手看著天空黑與光
在一起 會有多美 在一起也會不美
一個人 同偕到老不靠運氣 |
 |
刊登時間︰2006-05-05 02:56 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 28 | »
|