| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日真係好悶呀,,上p.e.堂個陣咁我同巫山都唔上呀ma,都有好多人冇上到,跟住屈sir話要我地溫個張奧林匹克既野.佢話人人問3條wo,佢話如果唔識答就要留低,識答先放,,好煩呀~咁我同巫山就好低b咁係度溫wow<,,之後都冇溫到,係度傾計~之後冇幾耐就差唔多打鐘啦~咁我地行左上去,,d人話屈sir要我地洛返去,,但係我一路都見唔到屈sir lo~跟住d人話屈sir玩野,,跟住就走左去換衫喇~好無聊ar~==lunch去左新翠x食呀,食得好快就要走去同巫山一齊買餸~好樣衰呀!e....買左$20幾呀,,唔怪得之miss chan咩都唔提供啦~賤人!聽日唔想上家政呀,好熱~.....................................................最尾巫堂係中文呀,,悶到爆炸,,唉,,,本來諗住睇人打ball既,但佢地話4:40先開始3d個個~bez太晏,so冇睇到,就返左堅企lu,,行返去個陣好大(峰)呀,,但又曬wo~行到返去,,屎得架喇我,,個膊頭超累呀又痛~聽日又要拎書,好煩呀,,好想搭taxi返家呀,寶玉又早退左wow~==
 |
刊登時間︰2006-04-12 05:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
音樂堂睇個個x札特,佢老婆都幾beautiful呀,個樣好細個~lunch之後,佢俾左枝"珍寶珠"我,哈哈~之後話唔使上堂去hall,本身諗住都會幾悶啦~個個x仔講野好好笑,,,都唔會話太悶既~放學陪apple去整x鄉証.整左都唔算太耐~行返去個陣勁熱,但好快就返到去lu,,,,,^^happy day ar  |
刊登時間︰2006-04-11 05:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日換左季lu,冇咁熱~上eng堂出左去講part2,一定好低分啦~唉!算la......==小息,hehe,上左兩堂之後,之後又上中屎但miss冇返,好野有得同巫山傾計,一堂話咁快就過左lu,,,^^之後上中文~chan sir好煩~又調返我去自己個位,,好悶呀~兩個字好難捱arrrrr-3-之後就係lunch,去左食sushi.,,返到去之後話咁快就夠鐘上去5樓上堂喇..好唔想上~好眼訓呀~做實驗,,過得俾之前快d~放學去左昌運陪apple買x針,,之後又陪巫山去左買candy.,跟住就係返學校睇ball喇~look at the xxx...^^熱到我就泥暈喇..睇左一陣3d就走人lu,apple要接佢細佬~唉--其實我想睇洛去  |
刊登時間︰2006-04-10 05:31 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今朝訓得好好地,俾個電話嘈醒左~d夢好得意.,~起左身~睇百分百feel,明?好睇呀~^^~之後我呀哥又話出去.好野~有得玩電腦.好開心呀~同人玩msn  |
刊登時間︰2006-04-09 01:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
好鬼悶呀~下就2點幾我呀哥出左去~我先有得玩電腦~好慘!!悶到咩都做一餐....==
傻婆
渣爆佢
 |
刊登時間︰2006-04-08 03:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | ... | 28 | »
|