| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日上d堂都過得幾快~lunch去左買sushi,買bread食~ok好食/...返到去放低d野係miss溫個度先,,,,放學就去拎d野食去課室,,,,,,,肥肥個d走先~~~~~~~好開心~有得食野又有得聽歌~正
 |
刊登時間︰2006-04-07 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日清明節呀,但我唔使去"bye"山~今日好早就起左身lu~又冇野做~晏d可能去cuthair呀,,
我去左昌運cut頭髮呀同我家姐~..等左佢2個幾鐘,,急屎我喇~之後去左食野~食完野之後行街,,家姐買左幾件衫~我一件都冇買呀~之後去左7-11交錢,去左"屈x屎"買左枝$20幾既藥水,,,,than又行返去太和啦..去左街市諗住買檸檬,但家姐問我去唔去百佳睇下,,我諗左一諗都好wo~跟住去左百佳la.,,平d lo~但唔係好多~是但啦~買到就ok!v^^v買左之後就返屋企lu~返到屋企都6點幾....過都都幾快~行返泥個陣好舒服呀..  |
刊登時間︰2006-04-05 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日熱到傻呀~聽巫山講今日先岩岩轉季咋~都27度呀~--
SUMMER點捱呀/........................................
今日上家政俾MISSCHAN讚..有D開心~但唔係咁好食~之後上ENG...又講PART2..仲未到我~幸好啫!THAN上地理..我仲諗住會好悶TIM...都OK∼^^HAPPY∼去左豆大食∼唔係咁想LO∼最尾兩堂上中文∼.......放學..等左APPLE勁耐∼熱到屎∼  |
刊登時間︰2006-04-04 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日去睇戲呀..睇極地x犬~聽人講話好聽...好想快d去睇呀~
今日約左佢地11:15係樓上火車站等呀..跟住搭車去shatin~first買"戲fi"先,之後就去左影相,影完之後去左野飲~than又去返戲院啦~..........睇到中間.條頸好累..整到我好想訓覺lo~跟住我又同左寶玉去左toliet....返到去個位之後好緊張呀...隻dog差d死~好恐怖呀~........後尾個d都幾好睇...有小小想喊tim~哈哈^^睇完之後..apple話要返屋企..但我地3個唔想咁快返屋企..so我地3個行~好似好衰咁~==~去左食野,睇袋,sasa,卓悅買左枝$150既野~好貴呀~又細枝,.,,但算啦~只要e到我d暗倉..幾貴都係值得既~......之後冇野行~搭車返屋企~寶玉問我出唔出taipo行........都係唔好喇..咁熱wo
  |
刊登時間︰2006-04-01 08:11 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 28 | »
|