| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
個日去左石x尾睇個個7層大(下)~等左miss李超耐aR~買左個相架$10,都OK既..7層大(下)4月初就折喇~有D唔捨得TIM~!!!--睇完之後去左同MISS佢地去食野,MISS請~正^^食完都5點幾LU~THAN 返屋企.......THE END
 |
刊登時間︰2006-03-28 12:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日第一堂上ehg先~taylor話要oral~個個都唔記得左~.....好怕taylor叫我呀,都未準備好wo~但我諗聽日又要講架喇!之後上miss李堂,...好cool呀~整到好唔舒服,+上miss李又不佛係度講野~bilibala好煩呀~than就係上普通話堂~miss岑要我地洛去feel下spring既氣息,,睇完咁我地就上返去啦~點舍又有人叫返我地洛返去wo,都就泥打鐘啦~洛咩呀--洛到去miss岑要我地讀個張野~俾人see住曬wo~~之後上中屎.要抄野~抄到手都軟喇.又上中文,,又要抄~之後好想嘔,so唔係咁想聽辛sir講野~lunch去左x明x..食左$12.又去maning買sweet~上化學堂悶到嘔電~我冇帶筆記俾miss崔x企係度~腳軟~之前有d人冇帶筆記又唔使企~'''''''''''''''''''><返屋企~玩電腦.做homework............係咁多lu~  |
刊登時間︰2006-03-22 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日同巫山一齊返學~.........................................................lunch去左昌運個度食~食完之後不停同黃wai嗌交~又打泥打去~放學~勁快返左屋企~睇碟,,,,,,之後我呀哥出去...有得玩電腦,好野~

 |
刊登時間︰2006-03-21 04:40 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
3月都幾多人生日架wo~上生物好有心機聽呀~呵呵~放學去左富善玩呀..........玩完行去x褔搭車~
  |
刊登時間︰2006-03-21 04:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 28 | »
|