| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日d堂都唔錯呀~但我覺得今次田sir冇咁好笑~整到有d眼訓tim!!^^~lunch不停同黃wai嘈,佢地話我似sm個d人~傻既~我好斯文架~呵呵~又去左翠x買sweet la~跟住返到去.去左a班~bez睇寶玉本monday.有janice~...........放學同巫山去左買ice-cream ....好似"熔熔"地咁~但都唔錯既!e......a班有得去愛護animalsx會~聽巫山講佢地出過去兩次~宜我地一次都未去出過去呀~最衰taylor啦~妖~
今個星期冇街出~要到下星期先有得去~~~去石x尾,,佢好晏先去咋........................==  |
刊登時間︰2006-03-17 04:35 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日上p.e個陣~打ball,打左咁耐都只係in到兩次~我同巫山扮拍mv.超好笑~^^~屈sir又要我地做situp..好辛苦!上完pe之後熱到傻左~痴立立咁呀,,,,,去食lunch,本身諗住同黃wai一x食...但佢走左~我同巫山去左x聖~個位真係好beautiful lo!!!!食完之後去左maning買sweet上堂食~放學去左x褔玩~去個個6人千秋玩,,,,跑去............熱到好似俾火燒咁~.........諗返起今日都做左幾多運動架wo~^^  |
刊登時間︰2006-03-17 04:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日上物理悶到嘔呀~跟住就係eng仲悶~5.6堂去左hall~本身諗住同巫山坐,,但岩岩個個位就坐曬~整到我同巫山fun開左~咁chan ling就係我後面啦~我地係度玩~哈哈,,,d時間ok過得快~上緊marth個陣~有人泥搵我地6個~我開頭xx係拎返張學生證tim~點知係問我地做唔做"p fat"............跟住我同李塋,巫曉娜~都話唔做~就返去先!!!幸好miss未講到d marth啫~^^放學~apple佢地個班俾田sir留堂~跟住我同巫山去左買野食~又你學校行下咁啦~,,,,,,,,,本來諗住去買野飲既~但apple話就泥走得喇wo~so都係唔去lu~~~~--同寶玉行返屋企~  |
刊登時間︰2006-03-15 05:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | »
|