| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
今日返到去睇書..上堂跟住又上堂.....食lunch啦....放學..整壁報....miss李好煩~打完.
 |
刊登時間︰2006-02-08 05:32 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
今日第一堂係家政.整班cake..happy~好多人都話好難食,,,我覺得都ok啦!!-.-跟住3.4堂go to the hall..個個叫kit仔既人,,好好笑..但我同巫山都唔鐘意佢x日講,唔係..又係.又郁泥郁去wo..睇睇下見到范sir訓覺...個咀好好笑!!5.6堂上地理.,,,開頭好鬼悶,好多人都訓覺,,,跟住我就同chanling係度玩,,笑屎我喇~!^^vlunch/.....好肚餓呀...算頂硬上,,,之後上中文..冇人聽個個miss講野/但真係好悶呀ma.次長同巫山講個d野....好恐怖呀...=~=呀,,,,,,,,,,,放學..行返屋企....自己一個搭(lee)<<明嗎?返到家得自己一人..好慘ar~!!  |
刊登時間︰2005-12-14 05:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
|