fatyu
暱稱: 王yu
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-07-18
2006-07-17
2006-07-16
2006-07-15
2006-07-14
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單




 

 

 

 


 

上marth....46分

上西屎........70分

上中文.........77分

宜家有兩科唔合格~生物同marth!!~

marth我都算係滿意啦~因為之前個d好多都係個位x~

miss李做左手術呀,,,之後會有一位新老師泥上~下year先見到miss李..................- ~ -

放學諗住去睇牛牛....但最尾都冇去到~

行返屋企個陣,,,對鞋不停咁嘔血,,,,我叫寶玉help我整甩個d野佢,,,佢就不停咁踩我隻腳,,跟住我就自己整啦~隻腳好似內8腳咁~勁好笑~寶玉同返我講話:琴日我地行返屋企用左9個字..嘩,,,行左咁耐..我都唔覺既~我諗係因為琴日...寶玉隻腳痛,,so行下停下~haha

佢又同我講話佢又買左對新鞋....佢呀ba買俾佢~正啦佢~...............................我對對都............................唉

邊個好d呀?????


 

刊登時間︰2006-05-04 06:08 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

2/5:家政堂~意粉....好好味!

3/5:電腦,要我地溫書,,都冇人溫!

       生物.得一個人合格.,,,最衰miss溫@得7分~

                               the end


 

刊登時間︰2006-05-03 06:04 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

琴日我係大陸返返泥,,我覺得自己好衰呀,臨走都冇同我呀婆講byebye~對唔住 係因為我走個陣全超趕............問頭搭第一部車個勁迫,又熱~之後又搭第二部車走人,~我大陸個呢左,,你因為佢要換返對鞋~之後佢選左一對平過之前個對..冇退錢,,~than行旺中啦~我表姐成鬼日失蹤,.咁我就同我第二個表姐行住先lo~我同我第二個表姐一人買左一件tee~又買左耳環$10,3隻~又夾左candy食,真係好好好累...佢地唔俾人休息!算..........之後行完搭火車,過個部機個陣..勾x左個袋呀~好樣衰 ..好多人see住~因為我買左小童fai,,,so行得好快~就整成咁lu~有報應喇"hehe ~行完個陣..咁我好心見到佢地都咁累~叫左佢地一齊去搭尖東部車啦~上到車之後又係咁問:係咪真係去到shatin個邊架??我講左好多次話得架,,信我啦~佢地又問wo....之後我咪話:訓心啦~我唔會買你地豬仔架wo~........................... 之後佢地又話:總之唔聽你講啦~整到我地要搭咁耐wo,,,跟住又話:你知唔知我地趕時間架,,,,,,~我點知佢地咁多野啫...之前又同我講話未得~全程冇講野~到shatin先講返句byebye ~唉!!!!!!返到屋企~佢地留返個幾條vegetables<<唔知有冇串錯-- 點食呀,,,,,,,,,,,,,,,,好惱呀~我兩日冇食過rice~只係rice咋~其他緊係有食啦^^咪整埋d燒賣食lo~臨訓個陣好肚餓呀~妖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


 

刊登時間︰2006-05-02 04:51 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

個日自己6:00起左身啦~但係差唔多8點先出去~洛到樓下買左本雜誌睇<便利>~搭火車.過關.又過關.再搭返車.又再搭車..撞到親友~返到去見到好好好多人.我同媽咪呀哥去左新屋~好beautiful~之後過左好耐返返去切cake~又成兩個咁多呀~影相..我影左一張咁大把~影完有利是~食cake無幾耐之後食lunch.......唔岩胃口~晏就同左表姐出去行下~買左一件衫,兩條電話繩~送左俾人!買ice-cream食~個商場(女)面無冷氣,,又要行樓梯.熱到痴媽根咁滯,,,,之後返返去啦~過多一陣又食dinner~食完之後本來諗住走人,但我同我呀媽講話唔想走住,,跟住我呀媽問我呀哥,,,,,,之後孜有好多人話唔走住,,,so我呀哥留...............................~晚上:佢地成大班男人走左出去洗腳個d...但返我地d女人係度~唉......但仲有我表弟個d係度,,12圔幾佢地話去食(燒)x............但我都唔食..so冇去到lu~~~~~~但媽媽一起sleeping~訓唔著呀,,好多蚊,又熱........................................................我突然覺得自己係香港好幸福呀~


 

刊登時間︰2006-05-01 09:42 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]






 

 

 

 


 

其實係呀 係呀 你未有牙架
卻謹記別說謊 應小心甩了大牙
係呀 你好嗎 你就說話架啦
你在陪我講心嘛

時光會逼你這副萬金之軀
 競逐世上各樣乜乜之最
 你若決定要做最尾一名絕對允許
 人生這可怕的染缸有所有污垢要面對
 人轉眼將會大個女

 能變成李英愛能變邊個人也相親相愛
 飄過了大海 願風風雨雨都可以避開
 你還要戀愛 我還記得愛兒女所愛
 早習慣看開 你易容還是可愛
 最重要心記得要開 來競技角力賽
 最終不管輸贏都 一般可愛


其實係喎 係喎 你未算傻架喎
你使到父母親 彼此都加倍諧和
係呀 你叻啦 你未有哥哥
你來提我添丁喎

REPEAT*

最重要心記得要開 來競技角力賽
最終不管輸贏都 一般可愛

 

聽日返大陸lu.返緊去個陣一定悶屎........................................................>.<


 

刊登時間︰2006-04-29 11:03 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]