| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|

|
|
|
上marth....46分
上西屎........70分
上中文.........77分
宜家有兩科唔合格~生物同marth!!~
marth我都算係滿意啦~因為之前個d好多都係個位x~
miss李做左手術呀,,,之後會有一位新老師泥上~下year先見到miss李..................- ~ -
放學諗住去睇牛牛....但最尾都冇去到~
行返屋企個陣,,,對鞋不停咁嘔血,,,,我叫寶玉help我整甩個d野佢,,,佢就不停咁踩我隻腳,,跟住我就自己整啦~隻腳好似內8腳咁~勁好笑~寶玉同返我講話:琴日我地行返屋企用左9個字..嘩,,,行左咁耐..我都唔覺既~我諗係因為琴日...寶玉隻腳痛,,so行下停下~haha
佢又同我講話佢又買左對新鞋....佢呀ba買俾佢~正啦佢~...............................我對對都............................唉
邊個好d呀?????
 |
刊登時間︰2006-05-04 06:08 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
2/5:家政堂~意粉....好好味!
3/5:電腦,要我地溫書,,都冇人溫!
生物.得一個人合格.,,,最衰miss溫@得7分~
the end  |
刊登時間︰2006-05-03 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
琴日我係大陸返返泥,,我覺得自己好衰呀,臨走都冇同我呀婆講byebye~對唔住
係因為我走個陣全超趕............問頭搭第一部車個勁迫,又熱~之後又搭第二部車走人,~我大陸個呢左,,你因為佢要換返對鞋~之後佢選左一對平過之前個對..冇退錢,,~than行旺中啦~我表姐成鬼日失蹤,.咁我就同我第二個表姐行住先lo~我同我第二個表姐一人買左一件tee~又買左耳環$10,3隻~又夾左candy食,真係好好好累...佢地唔俾人休息!算..........之後行完搭火車,過個部機個陣..勾x左個袋呀~好樣衰
..好多人see住~因為我買左小童fai,,,so行得好快~就整成咁lu~有報應喇"hehe
~行完個陣..咁我好心見到佢地都咁累~叫左佢地一齊去搭尖東部車啦~上到車之後又係咁問:係咪真係去到shatin個邊架??我講左好多次話得架,,信我啦~佢地又問wo....之後我咪話:訓心啦~我唔會買你地豬仔架wo~...........................
之後佢地又話:總之唔聽你講啦~整到我地要搭咁耐wo,,,跟住又話:你知唔知我地趕時間架,,,,,,~我點知佢地咁多野啫...之前又同我講話未得~全程冇講野~到shatin先講返句byebye
~唉!!!!!!返到屋企~佢地留返個幾條vegetables<<唔知有冇串錯-- 點食呀,,,,,,,,,,,,,,,,好惱呀~我兩日冇食過rice~只係rice咋~其他緊係有食啦^^咪整埋d燒賣食lo~臨訓個陣好肚餓呀~妖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!  |
刊登時間︰2006-05-02 04:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
個日自己6:00起左身啦~但係差唔多8點先出去~洛到樓下買左本雜誌睇<便利>~搭火車.過關.又過關.再搭返車.又再搭車..撞到親友~返到去見到好好好多人.我同媽咪呀哥去左新屋~好beautiful~之後過左好耐返返去切cake~又成兩個咁多呀~影相..我影左一張咁大把~影完有利是~食cake無幾耐之後食lunch.......唔岩胃口~晏就同左表姐出去行下~買左一件衫,兩條電話繩~送左俾人!買ice-cream食~個商場(女)面無冷氣,,又要行樓梯.熱到痴媽根咁滯,,,,之後返返去啦~過多一陣又食dinner~食完之後本來諗住走人,但我同我呀媽講話唔想走住,,跟住我呀媽問我呀哥,,,,,,之後孜有好多人話唔走住,,,so我呀哥留...............................~晚上:佢地成大班男人走左出去洗腳個d...但返我地d女人係度~唉......但仲有我表弟個d係度,,12圔幾佢地話去食(燒)x............但我都唔食..so冇去到lu~~~~~~但媽媽一起sleeping~訓唔著呀,,好多蚊,又熱........................................................我突然覺得自己係香港好幸福呀~  |
刊登時間︰2006-05-01 09:42 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|

|
|
|
其實係呀 係呀 你未有牙架
卻謹記別說謊 應小心甩了大牙
係呀 你好嗎 你就說話架啦
你在陪我講心嘛
*時光會逼你這副萬金之軀
競逐世上各樣乜乜之最
你若決定要做最尾一名絕對允許
人生這可怕的染缸有所有污垢要面對
人轉眼將會大個女
能變成李英愛能變邊個人也相親相愛
飄過了大海 願風風雨雨都可以避開
你還要戀愛 我還記得愛兒女所愛
早習慣看開 你易容還是可愛
最重要心記得要開 來競技角力賽
最終不管輸贏都 一般可愛*
其實係喎 係喎 你未算傻架喎
你使到父母親 彼此都加倍諧和
係呀 你叻啦 你未有哥哥
你來提我添丁喎
REPEAT*
最重要心記得要開 來競技角力賽
最終不管輸贏都 一般可愛
聽日返大陸lu.返緊去個陣一定悶屎........................................................>.<  |
刊登時間︰2006-04-29 11:03 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | ... | 28 | »
|