呀偉 の BloG
frankieyim
暱稱: 阿偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-02
2011-06-19
重考路試終於pass左啦
2010-10-10
2010-10-09
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 270
今日人氣: 1
累積人氣: 2042
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


2009-09-11 愉快 分類: 未分類

今日第一日返 ive ^^ 心情好開心, 可以暫時放低工作之如 又可以同朋友傾下計 同學野。

返學返8點30 , 我 7 點 25分就起左身lu~ 琴日1點30分左右先訓...搞到吾夠訓= = 好累..

差吾多7點35分出門口~落去 麥當當 食早餐..之後就搭馬鐵去大圍轉火車去紅堪...

去到紅堪戈陣已經 9 點 25分= = 一定遲到了..因為仲要搭 隊道巴 先去到 灣仔 IVE

去到 IVE 已經 8點40分 =0= ORZ! 之後 就上去 402B room 上堂..上到去第一堂系教 ENGLISH ..系個miss ~

個miss 都幾好既... 之後上到 10點30分 就上 Quality & Environmental and Safety management.. 系個阿sir

佢講野好大聲下= =".... 呢堂佢教得都幾好.. 有時又有d 圖睇下..起碼無幾悶 xd

直到去到12點30分..終於走得啦..。 就諗住一齊去大家樂食lunch... -.-去到大家樂無晒位= =學生哥多到周圍都系... 條龍

排到落樓梯..。 之後仲要落大雨...所以就急不及待去大快活食算 ==... 食完之後仲好肚餓-_- 大快活同大家樂比真系差得遠。..

食完都系1點.. 距離下午堂1點30~ 仲有30分先上....但系無野做所以我地入定classroom 霸定位=.=

1點30分戈堂系上 Building Technology I ..又系呢個阿sir 教..雖然佢系好長氣下..不戈佢教得幾好之如有好好人^^

佢又比 Rest time我地 ^^ 真系好..直到上到4點30分就放學lu~

之後無咩野做 諗住去下玩下街機 ~點知可能經戈個暑假搵吾到錢=.=又汁左..搞到成個灣仔七七八八都無機鋪...

我地悶到咩咁== 呆企一陣~..之後就入左 吉野家 食定飯先.. 戈陣時仲系 5點pm .. 可以話最早食dinner lol =.=

食完5點30分,,就返去 ive 個park 度 hea 陣~玩下ndsl.. 同fd chat下..坐到 6點30分..上最後一堂 Buildin Regulation .

講法例= = 真系幾悶..~ 呢堂原來系個miss 教..真系好少見... 直到 9點30分先走得...=.=真系好吾開心.. 上年個阿sir都9點20分就放人走...哎!= =

之後就趕去搭巴士返屋企..返到屋企都10點30分左右=.= 超夜.. 。好啦~吾講..食飯先^^



2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


2009-09-10 滿足 分類: 未分類

忙足成個week 今日終於算系搞掂第一份數啦...^^  成個人都鬆左下....不戈我諗吾多吾少都有錯漏架la~  為有後日星期六再汁la..~ hahaa

仲有聽日終於開始返學 啦~so good xD



2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


2009-09-07 疲倦 分類: 未分類

今日加班到 8點先走~ 仲未做得晒.. >< 要加油啊



2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


2009-09-06 分類: 未分類

琴日傾計,上網,聽歌..直到 凌晨 3 點幾先訓 = = 今日12點幾便要起身~ 因為今日想散下心 就諗住同朋友出去買野,。

1點幾叫個外賣 ~2點幾送到黎=.=個餐一般般好食...d飯多到爆= =.. 食完之後 差吾多3點先出門口去 mongkok~

出到去已經差吾多4點=.= 去到戈陣個fd已經黎到= =真系吾系幾好意思~之後就一齊去買衫...最緊要系買袋  ^^ 因為諗住返學用的~ha

行完sho......

(閱讀全文)



2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


2009-09-05 疲倦 分類: 未分類

今日系星期六, 原本系好興鬆既日子, 因為聽日就放假la~ 但系因為我地趕進度既關系。

跟本上同一至五無分別..都系咁忙...做到無停手。做到直到 lunch , 大家一齊去新港城既維園餐廳食飯, 都可以笑暫時 hea 陣=0=。1點50分返到公司, 繼續如常工作==

之後遇到個超級大既難題...諗極都吾系好明=.= 所以就行去問我地數一數二叻既 QS - Tony&......

(閱讀全文)