今日第一日返 ive ^^ 心情好開心, 可以暫時放低工作之如 又可以同朋友傾下計 同學野。
返學返8點30 , 我 7 點 25分就起左身lu~ 琴日1點30分左右先訓...搞到吾夠訓= = 好累..
差吾多7點35分出門口~落去 麥當當 食早餐..之後就搭馬鐵去大圍轉火車去紅堪...
去到紅堪戈陣已經 9 點 25分= = 一定遲到了..因為仲要搭 隊道巴 先去到 灣仔 IVE
去到 IVE 已經 8點40分 =0= ORZ! 之後 就上去 402B room 上堂..上到去第一堂系教 ENGLISH ..系個miss ~
個miss 都幾好既... 之後上到 10點30分 就上 Quality & Environmental and Safety management.. 系個阿sir
佢講野好大聲下= =".... 呢堂佢教得都幾好.. 有時又有d 圖睇下..起碼無幾悶 xd
直到去到12點30分..終於走得啦..。 就諗住一齊去大家樂食lunch... -.-去到大家樂無晒位= =學生哥多到周圍都系... 條龍
排到落樓梯..。 之後仲要落大雨...所以就急不及待去大快活食算 ==... 食完之後仲好肚餓-_- 大快活同大家樂比真系差得遠。..
食完都系1點.. 距離下午堂1點30~ 仲有30分先上....但系無野做所以我地入定classroom 霸定位=.=
1點30分戈堂系上 Building Technology I ..又系呢個阿sir 教..雖然佢系好長氣下..不戈佢教得幾好之如有好好人^^
佢又比 Rest time我地 ^^ 真系好..直到上到4點30分就放學lu~
之後無咩野做 諗住去下玩下街機 ~點知可能經戈個暑假搵吾到錢=.=又汁左..搞到成個灣仔七七八八都無機鋪...
我地悶到咩咁== 呆企一陣~..之後就入左 吉野家 食定飯先.. 戈陣時仲系 5點pm .. 可以話最早食dinner lol =.=
食完5點30分,,就返去 ive 個park 度 hea 陣~玩下ndsl.. 同fd chat下..坐到 6點30分..上最後一堂 Buildin Regulation .
講法例= = 真系幾悶..~ 呢堂原來系個miss 教..真系好少見 ... 直到 9點30分先走得...=.=真系好吾開心.. 上年個阿sir都9點20分就放人走...哎!= =
之後就趕去搭巴士返屋企..返到屋企都10點30分左右=.= 超夜.. 。好啦~吾講..食飯先^^
|