呀偉 の BloG
frankieyim
暱稱: 阿偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-02
2011-06-19
重考路試終於pass左啦
2010-10-10
2010-10-09
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 270
今日人氣: 6
累積人氣: 2047
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


2009-08-24 愉快 分類: 未分類

今天工作很愉快^^ 希望日日都系咁就好lu∼



2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


2009-08-23 愉快 分類: 未分類

今日系電腦節既last 2 day ^^ 見有時間就同 fd一齊去睇下有冇平野買=-=,

11點起身...汁好個 purchase list 之後12點就食野^^ 出門...

約左 fd 起灣仔mtr等~ 之後大約1點幾先去到- -因金鐘站發生吾知咩事故= =" 攪到拖左 10min 都未有車黎~

1點40分左右先去到灣仔~ 之後一齊去會展出發~ 去到之後無想像中咁多人~ 真系好^^

之後起入面足足行左接......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


2009-08-22 開心 分類: 未分類

haha 今日超開心呀~  一黎今日上司走晒,, 所以好hea下 xD ... , 二黎因為聽日系一年一度既電腦節~ 又可以同fd 一齊去睇下有冇 "筍" 野買^^

返到公司都系照平時咁樣做野=0=... 因為今日系 工程部既 jason last day >< 所以我上司好似話一齊上去打邊爐咁話wo

不戈我無參加^^ 因為我回鄉証過左期=.= 仲未續 xd &qu......

(閱讀全文)



2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


2009-08-21 愉快 分類: 未分類

今日一返到公司~就見到有位新同事黎左~原來佢就系幫我地measure of Plaster 既同事~好開心^^

我地既工作進度將會邁進一大步啦!!! 加油 =]





2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


2009-08-19 疲倦 分類: 未分類

琴日凌晨2點幾先訓= = 搞到今日返工攰到咩咁=.=" 好彩lunch time 訓左陣..先好返d ...

之後捱捱捱...捱到 6 點鐘就即閃 A_A" 返home 訓覺