今天工作很愉快^^ 希望日日都系咁就好lu∼
今日系電腦節既last 2 day ^^ 見有時間就同 fd一齊去睇下有冇平野買=-=,
11點起身...汁好個 purchase list 之後12點就食野^^ 出門...
約左 fd 起灣仔mtr等~ 之後大約1點幾先去到- -因金鐘站發生吾知咩事故= =" 攪到拖左 10min 都未有車黎~
1點40分左右先去到灣仔~ 之後一齊去會展出發~ 去到之後無想像中咁多人~ 真系好^^
之後起入面足足行左接......(閱讀全文)
haha 今日超開心呀~ 一黎今日上司走晒,, 所以好hea下 xD ... , 二黎因為聽日系一年一度既電腦節~ 又可以同fd 一齊去睇下有冇 "筍" 野買^^
返到公司都系照平時咁樣做野=0=... 因為今日系 工程部既 jason last day >< 所以我上司好似話一齊上去打邊爐咁話wo
不戈我無參加^^ 因為我回鄉証過左期=.= 仲未續 xd &qu......(閱讀全文)
今日一返到公司~就見到有位新同事黎左~原來佢就系幫我地measure of Plaster 既同事~好開心^^
我地既工作進度將會邁進一大步啦!!! 加油 =]
琴日凌晨2點幾先訓= = 搞到今日返工攰到咩咁=.=" 好彩lunch time 訓左陣..先好返d ...
之後捱捱捱...捱到 6 點鐘就即閃 A_A" 返home 訓覺