其實我好耐都無打戈日記lu..不戈見到咁多人用qooza +上我朋友又用wo @@咁又點可以吾用呢!!吾講咁多~即刻講下今日既生活事..
今日7點45分先起身=.=返工返8點既我..其實一向都遲到hahaha...希望可以改善下啦~ !.之後就落街買個包搭馬鐵去烏溪沙返工...因為近既關系所以返到公司都系8點10分左右, ,= =。
之後都系照平時一樣咁~ 返到去食完野之後差吾多8點45分就開始工作!! .....直到11點幾就一齊叫外賣 啦~(因為吾想出去食=.=眼訓 所以就叫外賣算數) 一路做一路等~等到12點10左右 外賣終於黎啦~..太好啦~有得食.. xd 。
今日叫在個 牛腩牛筋湯面~都吾錯架~又吾系太咸 ! ~仲要系加埋杯凍ot 都系"24蚊" ~邊到搵@@" 食到飽晒! ~ 之後食完之後就訓返陣先。訓到1點左右先起身~ 之後就繼續工作=.=..直到做到 6 點 20 分 左右啦~就返屋企lu -0-
|