呀偉 の BloG
frankieyim
暱稱: 阿偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-02
2011-06-19
重考路試終於pass左啦
2010-10-10
2010-10-09
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 270
今日人氣: 25
累積人氣: 2030
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


2009-07-27 愉快 分類: 未分類

其實我好耐都無打戈日記lu..不戈見到咁多人用qooza +上我朋友又用wo @@咁又點可以吾用呢!!吾講咁多~即刻講下今日既生活事..

今日7點45分先起身=.=返工返8點既我..其實一向都遲到hahaha...希望可以改善下啦~ !.之後就落街買個包搭馬鐵去烏溪沙返工...因為近既關系所以返到公司都系8點10分左右, ,= =。

之後都系照平時一樣咁~ 返到去食完野之後差吾多8點45分就開始工作!! .....直到11點幾就一齊叫外賣 啦~(因為吾想出去食=.=眼訓 所以就叫外賣算數) 一路做一路等~等到12點10左右 外賣終於黎啦~..太好啦~有得食.. xd 。

 

今日叫在個 牛腩牛筋湯面~都吾錯架~又吾系太咸 ! ~仲要系加埋杯凍ot 都系"24蚊" ~邊到搵@@" 食到飽晒! ~ 之後食完之後就訓返陣先。訓到1點左右先起身~ 之後就繼續工作=.=..直到做到 6 點 20 分 左右啦~就返屋企lu -0-