呀偉 の BloG
frankieyim
暱稱: 阿偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-02
2011-06-19
重考路試終於pass左啦
2010-10-10
2010-10-09
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 270
今日人氣: 8
累積人氣: 2049
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   晴天


2009-09-03 傷心 分類: 未分類

=.= 仲有一個week就要交晒所有數 今日3號 仲未計完,,,點收科



2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


2009-09-01 分類: 未分類

今日好似好晒時間咁= =上周拎晒d 時間去 "碌"圖...到lunch time 戈陣休息下..訓陣教

訓到1點幾再碌..碌到.下午 2 點幾先搞掂= =(汗)..

之後就做返自已既野 .\_/. .. 仲有兩個禮拜就要交數...宜家仲未計完.....

 聽日要加班趕進度~~ 吾系真系做吾切...加油



2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


2009-08-30 分類: 未分類

今日好悶=.=我諗都系屋企過架啦-_-


講返琴日.. 好似又即將有個新同事黎..聽講以前都系中海做過tim~ 如果黎做 我地個team 有成 10個人= =可以話系人才仔仔.. 成個中海地盤數一數二多人



2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


2009-08-27 呆滯 分類: 未分類

死期就到啦 仲有 16 日... 就要交 Drill-in-bar 同 mass fill  既 Re-measurement.. 到宜家目前為止仲欠起碼10~20% 未做... 做完之後仲要adjust.. 希望趕到切交到啦.. 吾系就會搵人"制其" ..戈陣時就慘啦



2009 年 8 月 25 日  星期二   晴天


2009-08-25 愉快 分類: 未分類

阿爸請左幾日假期, 今日開始同贊助商一同出發去廣西貧困山區既紅鄧村探望我阿哥正在興建的義校 ^^, 真的很偉大a_a"

其實我都想去睇下間義校起成點 不戈要返工搵食^^"無辦法啦∼ 遲早一定會去^^~ 加油!! 阿哥.