講返 09年8月2日星期日 ~ 我同 my best fd ^^一齊去左動漫節湊熱鬧~ 一清早11點就起身了=.=可以說是比較少有咁早起身既一日^^ . 食完野之後就約左my fd 去灣仔等~ ~ 不戈我拖拖下 拖到1點先出門口=.= 去到灣仔2點左右~之後去mtr既ok 店買入場圈向會展出發~行到去會展附近就要開始排隊=.=D人多到咩咁...排到3點幾先入到去會展入面。
之後我地行左無幾耐~見到個百力枝坐墊 $ 6x 幾可愛咁~我同我fd都買左個試下^^ (不戈返home先醒起件野系毛製= = 宜家咁既天氣坐..會坐到patpat有病..) 行多幾個鋪攤見到百達通貼紙 幾到有好多種款既貼紙~只系 $8 hahaha就買左個mj style既^^ ~正!
跟住我地就去左大會會台戈度等4點既動漫音樂"制" 睇阿GEM, di2da , hotcha 等等... ~ 點知由3點半左右企企到4點10 分 仲未出現 =.=好吾開心...直到4點15左右終於出場啦~hahaa
首先出場系阿juno 唱左幾首歌之後就好似到hotcha唱^^ ~不錯的show~ 跟住就到阿di2da 表演啦 見到佢唱霹靂干戈再加上breakdance表演睇到我目的口呆 跳完再唱首新歌一天一粒糖 估吾到又幾好聽.. 之後到阿GEM出場唱where did u go同all about you ~好好聽~正! 可以講系今日黎動漫最開心既moment。睇完之後大約5點幾..行多陣就食野返home lu 。
今天凌晨戈陣訓訓下覺突然起左身~嗅到勁大陣垃圾味= = ||| 原來我阿爸返工開門出面既垃圾味入到入房度- - 咁大個仔從未試戈起房都嗅到咁大陣垃圾味 極難頂!
下午返工既時候比上司罵-_-好吾開心~最衰都系d nsc咁q耐都未黎簽payment!! 下次一定要大大聲罵佢黎簽先得呀!
|