呀偉 の BloG
frankieyim
暱稱: 阿偉
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-07-02
2011-06-19
重考路試終於pass左啦
2010-10-10
2010-10-09
文章分類
全部 (81)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 81
留言總數: 270
今日人氣: 9
累積人氣: 2094
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 12 日  星期三   晴天


2009-08-12 分類: 未分類

今日估吾到上網仲未 cut  =0= 原來話吾整住上網..所以仲有得用 gd !

而 Ronald (上司)  請左 3 日假 興鬆下...^^ 所以佢今日放工後同佢同阿順 (上司2) 去打邊爐慶祝.. 真系"鄧"佢開心呀~   

以我不久就要交數...仲有幾日..努力! 



2009 年 8 月 10 日  星期一   酷熱


2009-08-10 分類: 未分類

今天收到通告:

因工程關系,

電話暫停2天

fax 暫停1x天

上網暫停1x天

....

看完之後感到無奈= =有時想透透氣..上網興鬆下既機會就沒了-(=Д=)- ..要等1x天 (汗) ..

~今個 week 就要交Drill in bar 數la ~(汗) 加油- (^ω^)-

 



 &wsp......

(閱讀全文)


2009 年 8 月 8 日  星期六   酷熱


2009-08-08 愉快 分類: 未分類

今日下午同同事出左去馬鞍山食"維園" 估吾到好好食呀!! 

(食緊戈陣先吾記得拍照比大家睇下tim >< )

維園既態度同服務,食物既水準都正戈馬鞍山既”椰林閣”好好多,∼ 又低食又好味!!

大家真系要去試試!!哈哈 

仲有既系今日好開心∼估吾到意外地比上司讚^^ wooo~

下個 week 繼續努力工作 !!Yeah!



2009 年 8 月 7 日  星期五   晴天


2009-08-07 分類: 未分類

一個 week 後就要交數啦~~ 加油!!(>Д<)



2009 年 8 月 5 日  星期三   晴天


2009-08-05 分類: 未分類

要加倍努力做好呢份工!!Yeah!