今日估吾到上網仲未 cut =0= 原來話吾整住上網..所以仲有得用 gd !
而 Ronald (上司) 請左 3 日假 興鬆下...^^ 所以佢今日放工後同佢同阿順 (上司2) 去打邊爐慶祝.. 真系"鄧"佢開心呀~
以我不久就要交數...仲有幾日..努力!
今天收到通告:
因工程關系,
電話暫停2天
fax 暫停1x天
上網暫停1x天
....
看完之後感到無奈= =有時想透透氣..上網興鬆下既機會就沒了-(=Д=)- ..要等1x天 (汗) ..
~今個 week 就要交Drill in bar 數la ~(汗) 加油- (^ω^)-
今日下午同同事出左去馬鞍山食"維園" 估吾到好好食呀!!
(食緊戈陣先吾記得拍照比大家睇下tim >< )
維園既態度同服務,食物既水準都正戈馬鞍山既”椰林閣”好好多,∼ 又低食又好味!!
大家真系要去試試!!哈哈
仲有既系今日好開心∼估吾到意外地比上司讚^^ wooo~
下個 week 繼續努力工作 !!Yeah!
一個 week 後就要交數啦~~ 加油!!(>Д<)
要加倍努力做好呢份工!!Yeah!