今日得一個字想講 "忙" =0=
今日吾知點解心情特別好 A_A" kakaa∼
希望日日都系咁就好lu~ =-="
今日好開心呀^^ 因為終於可以拎返 6 月既飯錢之如 $_$ , 同順便將有關 claim 學費既野入去地盤經理房比何工簽=-=" 地盤其實我最驚入何工房,,吾知點解呢xd∼可能何工系地盤最大position掛..haha~入到去...何工話:「入黎啦^^。 」我入到去之後就將有關claim學費既野比佢簽,&......(閱讀全文)
今日上面寫字樓..合約部 - 甄經理落左黎我地地盤(烏溪沙站上蓋) 同我地開會...。
大致上講我地幾時可以交到數出黎.
而 阿順 (上司) 因他吾知我地工作進度如何..所以講吾到我地幾時交數所以比甄經理責罵.....
開完會後甄經理便走..。過左一陣阿順同我地開會..訓話.... ....舒解自已心情.. 。
聽完阿順講的話後..是由於我地度數既進度太慢而影響阿順比人罵....當時我覺得好難過........(閱讀全文)
最近好仲意聽 Michael Jackson 既 P.Y.T. ( Pretty Young Thing ) ..
真的很好聽啊 >< 希望大家仲意~ =w="