好耐冇打日記喇
今日同高比一齊係美心食早餐
食完就搭車番學,發覺今日俾人呃了-____-
個個都著P.E.衫,得我同高比著左校服咋t^t
唔緊要,我地就做全班最觸目果兩個啦=)
生物x2
兩堂都係度整熊仔,整得還似樣=)
小息等薑等到小息完=(
體育x2
跳舞,學新野,但冇舞伴t^t
唔緊要,自己跳
最後kit先黎陪我跳左陣,thz
數學
冇聽書,係唔想聽先岩呀
午膳
問左miss點整隻耳仔上去個頭度,之後落左去食野
薑因為問號先生唔開心,kit竟然逗佢笑@@
世界變喇XD
中文x2
做小組討論,同薯仔一組
佢問IQ題,d答案超o咀的
但好好笑=)
週會,開咩選舉問答會果d,4點幾先放學
上左魚屋企,整熊仔,整整下開始X咁
6點幾就走
番到屋企,原來我真係X了t^t
今晚早d訓先得喇...
PS::隻熊仔變左怪物呀t^t
真的很失敗...
|