fy=) - QOOZA BLOG 網上日誌
fy0828
暱稱: fy=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-15
2009-02-11
2009-02-09
2009-02-08
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 11 月 14 日  星期三   晴天


2007-11-14 分類: 未分類

好耐冇打日記喇
今日同高比一齊係美心食早餐
食完就搭車番學,發覺今日俾人呃了-____-
個個都著P.E.衫,得我同高比著左校服咋t^t
唔緊要,我地就做全班最觸目果兩個啦=)
生物x2
兩堂都係度整熊仔,整得還似樣=)
小息等薑等到小息完=(
體育x2
跳舞,學新野,但冇舞伴t^t
唔緊要,自己跳
最後kit先黎陪我跳左陣,thz
數學
冇聽書,係唔想聽先岩呀
午膳
問左miss點整隻耳仔上去個頭度,之後落左去食野
薑因為問號先生唔開心,kit竟然逗佢笑@@
世界變喇XD

中文x2
做小組討論,同薯仔一組
佢問IQ題,d答案超o咀的
但好好笑=)
週會,開咩選舉問答會果d,4點幾先放學
上左魚屋企,整熊仔,整整下開始X咁
6點幾就走
番到屋企,原來我真係X了t^t
今晚早d訓先得喇...

PS::隻熊仔變左怪物呀t^t
        真的很失敗...

2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


2007-11-06 分類: 未分類

`

2007 年 11 月 5 日  星期一   晴天


2007-11-05 分類: 未分類

好耐冇打過日記喇`
haha...

11月5日
今日有3個鬧鐘叫我起身XDDD
想唔先都唔得呀
今日都唔算好凍=)
因為搞野搞耐左,所以唔夠時間行番學
番到學校,等埋kobe同薑,上去擺飯
上到課室,好似好耐冇番學咁XP
CHEM x2
派卷-___-
好彩32/53,合格了=)
不屑琳講既野.\   /.
咩叫肥欣都有32分牙?!!!!!!
衰人t^t
我假假地都有溫書架
之後阿sir調左d人出去坐,琳走了......
小息,陪薑去圖書館影印
咁就一個小息喇=      =
CHIN
miss冇番-____-
冇卷派,玩左成堂
ENG x2
52/100
岩岩好合格了
同kobe+魚魚係度數邊個中2過邊個果d
某人有好多個呀@@
lunch,唔知點咁=[
MUS
好彩借到書...唔係就要唱歌喇>_____<
睇左一隊好yo既樂隊
MATH x2
同琳鬥低分,高分果個要請低分果個食四方果
我險勝一分 21/100
琳 22/100
呵呵!有四方果食XDDDD
多謝琳!
放學去聽講座,拎到隻豬仔,好得意!
之後去ms入錢同買野
見到小學同學,好彩佢唔認得我=p
入完錢逛左陣,係ELLA訂左小甘印仔,聽日去拎
見到好多小甘呀
但唔捨得用錢t^t   唉....小甘!我一定會帶你走架
但係遲啦XDD
我要做個賢良淑德既人=)
唔可以亂洗錢.\      /.
番到屋企,拎埋d野就過阿婆度食飯
舅母叫我幫表弟溫書!冇問題=)
熨埋d冬季校服就番屋企lu
番到屋企,唔知點解上唔到網,搞搞下又得左=____=
沖完涼完多陣電腦就訓lu


PS::希望今次唔好紅晒啦t^t
聽日6號喇XDD