| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 3 日 星期三  |
| 2007-10-03 |
分類: 未分類 |
今朝06:30就起左身
因為今日要上kobe度:)
差唔多07:15上到去
叫好多人= =
搞掂晒,搭十就落街
慢慢行番去,行到門口見到琳=)
三個一齊上去,陪我俾電話陳sir
之後就落番去lu
今日又係落雨,唔係出去排隊
今日勤社社員大會,得薑一個係勤社
佢擾攘左好耐,到俾F.4上班房果陣,佢先上去
真係.........
上到課室先知要交chem file = =
好彩做得晒XD
但係都係冇交math
今朝又係張偉正睇住我地 .\ /.
好彩今日有帶英文書
唔洗俾佢嘈
今日中英都有dictation,所以要溫好多野=(
CHEM x2
今日好似冇咩點教新野咁,可能我唔留心啦XP
有又野要記喇- -
差唔多落堂俾阿sir發現我本簿>_________<
好彩冇收到咋
小息,kobe同琳又係度唱棒棒堂既'大豬頭'
ENG
dictation岩晒!呵呵
之後做咩書法比賽,話要寫撩草-__-
我已經唔記得晒點寫lu
之後ms Li話俾用正楷=)
好快就寫完+落堂
MATH
今課既開頭我都明呀
好叻叻呀
BIO
同kobe傳紙仔,仲有傾計,咁又過一堂喇=]
lunch,冇落到去,薯仔落左黎搵琳
sweet死喇XDDD
CIT
講d ok易明既野
CHIN x2
ms 鄭有野做,所以唔洗dictation
但要作文,600字"一次____的經過和感受" 我寫探病
我作左600<,交左俾ms
跟住要聽一個講座,超悶呀= =
魚魚唔開心呀=(
04:30先放,同kobe+薑去ms
我出糧xD
佢地陪我,阿爸勁遲先到,搞到全銀行得番我一個咁,勁nor呀>______<
之後同佢地去左許留山食野
又傾下計咁,食完薑薑話要走,我同kobe去埋tolie都走lu
行到番屋企門口先知自己唔記得帶鎖匙t^t
又要行去安眉果邊等阿爸架車經過問佢拎
行過去果陣仲跌左手機下面個part既套T^T
真係超黑仔呀
番到屋企沖涼,玩電腦
PS::聽日就摘銀決定啦=)
|
2007 年 10 月 2 日 星期二  |
| 2007-10-02 |
分類: 未分類 |
琴晚我訓唔著呀:[
眼訓死我呀
今朝諗住同琳(薯嫂)一齊番學,點知佢唔理我=(
有左薯仔就唔要人
番到去同kobe一齊,勁傾計XD
唔洗出去排隊
蘇骨=)
上到課室,早讀
死人張偉正嘈嘈嘈
話唔俾睇中文書,嘈左我同魚魚成堂
麻嘟煩. \ / .
CIT x2
勁玩電腦=P
上人地xanga,同kobe msn,上網玩low B game
魚魚搞左我成堂呀!
阿sir都玩埋一份
好快就落堂lu...
小息陪kobe去tolie避人= =
CHEM
做個好令令既實驗
好好玩=)
ENG x2
ms Li今日好好火呀
不過我呢d咁乖乖既學生就緊係冇俾人鬧啦
lunch
隔離班有人唔見左好多$
搞到police都黎埋
個policewoman好英呀XDDD
之後落左去陪kobe+琳落去食野
順便幫魚魚買埋烏龍茶
見到mo+miko
miko竟然食d好左訂既野喎
"妳以前唔係咁架"
講笑姐=)
終於搞清楚kobe避人果件事係假既...
搞到kobe驚左成3堂咁多tim
BIO x2
傾左兩堂!哈哈
kobe終於忍唔住鬧丁聰敏 十卜U
做實驗,亂做,仲扮晒話我知呀!哈哈!
MATH
完全進入極度眼訓時侯
就算唔眼訓,我都唔想聽張偉正講書
恨不得放棄math唔讀呀
但唔讀咁我就升唔到中五架喇t^t
所以.................都係算啦!
放學,落雨@@
"放學先黎落雨,唔通連個天都唔中2我!?"
去左琳既阿嫲屋企with kobe+薑
上到去,勁播棒棒堂d歌 help!
5點幾就走lu
走果陣又係超大雨
我地3個係ms行左一陣,佢地陪我搵cream!嘻嘻=]
之後kobe同我一齊上我阿婆度
佢拎佢果個等左好耐,終於到手既直髮夾
所以聽日開始我就要晨咁早起身+出門口t^t
但為左d頭髮可以直d同唔洗咁樣衰所以冇計啦
等我阿姨幫我買番個..咁我就唔洗咁早起身喇
送左kobe搭車,傾左一陣
上番去食飯,食飯之前浢左陣書,但好眼訓
所以都係冇咩點溫既XP
食完飯,洗埋碗就番屋企lu...
番到屋企,我一次過dum晒d膠水樽
沖埋涼就玩電腦+溫書
聽日中英都要dictation呀
溫死人.\ /.
仲有份math功課,我決定唔做喇!
PS::知唔知有d咩係唔可以放入雪櫃呢!?
識答既人唔好答呀!等d唔識既人答啦XDDDD |

2007 年 9 月 13 日 星期四  |
| 2007-09-13 |
分類: 未分類 |
0913:)
今朝我知醒
所以唔洗咁趕lu
仲夾到個頭好鬼死直tim XD
番到學校,去左擺飯,撞到薑+田
早讀果陣,bio chan勁叫我睇書
"咪睇緊囉.\ /."
chem x2
好悶,但又過得好快咁啵
宜家教緊d新野,我要俾心機讀先得喇
小息,唔記得左做過d咩= =
chin
講完給母親梳頭,教新一課書'曹劌論戰'
文言文,好似幾得意咁
eng x2
dictation岩晒=)
開心死我了
終於都講晒果一篇閱讀理解
ms lee俾我地break左好多次
所以過得好快咁=]
lunch
kobe勁食fish d飯呀
食完fish果d先食我果d喎
衰人= =
之後打左鐘,薑落到黎
佢話我食得好快=_____=
大佬呀,咁耐都食唔晒個飯果d真係叫超人呀
跟住同kobe落左去買野
佢一落到去,就幫阿俊搵到佢地堆人
仲話一見就見到火火tim
我都估到架喇
呵呵XDDD
之後kayi同七係到玩拍人地啵
kobe俾佢地拍左nnnnnn咁多次呀
之後我同薑玩林海峰果個無聊game
問阿gill
佢撞左好多次都唔中,d答案仲好好笑tim
mus
頂黃潔個肺,佢唔記得俾番本音樂書俾我
搞到我要唱個>____<
今堂我地聽到ms ko彈琴彈到個琴狂走音
笑死我地XDDDDD
math x2
勁計數
我真係超想唔讀呢科呀
我一見到d數字就想訓
help
放學去左kobe屋企
借佢部小提琴俾我拉
我好耐冇搵喇
搞到劏雞咁款
之後又去左我屋企
我練練下終於搵到,仲冇咩雞叫tim
之後同佢地係我張床上面傾計
7點佢地就要走lu
我今晚無過阿婆度食飯
係屋企自己煮
之後睇卡通,我睇番柯南呀
11點前訓左lu
PS::我同gill+忠撞書包
所以我要盡量
避免用書包
好慘呀 |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|