fy=) - QOOZA BLOG 網上日誌
fy0828
暱稱: fy=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-15
2009-02-11
2009-02-09
2009-02-08
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


2007-10-06 分類: 未分類

今日有人叫我叫佢起身,所以我成晚都好驚唔知醒
點知佢一早起左身囉!仲要話我遲左啵
衰人.\   /.
之後我就sd msg俾琳問上得佢度未
佢就叫我搞掂晒d野先,再等佢電話
所以我就起左身喇=)
搞搞下,就12點幾lu
過到琳屋企就同佢傾傾傾傾傾
又玩下d無聊game咁
我仲係到玩薯仔tim呀XD
唉...好野喇!宜家薯仔錫晒阿嫂喇
我以後都唔洗陪嫂嫂啦!
兩點九就同嫂嫂一齊行番cf,嫂嫂去學琴
我就陪佢去左拎琴書同送佢上去琴行
我就番屋企玩電腦
嫂嫂學完琴就上左黎我屋企
我地一齊玩電腦,薯仔同嫂嫂sns得好密呢XDDD
六點幾又過去嫂嫂屋企人既屋企
上到去,我又傾下電話,嫂嫂又sms下
到我仲傾緊果陣佢就發脾氣喇
所以我就幫佢按摩,叫佢咪嬲我喇
之後我地又玩電腦,小花sd左佢唔知邊個既xanga俾我地
我地睇玩就好想打死果條友喇
我終於明白咩叫唔知醜喇
估唔到呢個世界真係會有d咁既人架
千萬不要給我遇到她-_________-
我八點九就走lu
番到屋企,沖涼,洗衫,之後先玩得電腦
我今日dl左好多套鬼片呀!
等緊人陪我睇XDDD
之後同薑+嫂嫂msn,又係傾果d野
我一重開完部腦,on番msn
薑同嫂嫂就一直轟炸我-_____________-
呢個moment應該要聽kelly既大日子呀XDDD
炸到腦部缺氧 震到放下智商
呢個係gag黎架咋=)
哈哈!宜家我fy除左要記生日之外
仲多左樣野記lu
唔話俾你知係咩野!
自己佑下啦=)



PS::聽日去睇戲=)
生化危機XDDDD
第一次睇西片,除哈仔外


這是我們的紀念日



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


2007-10-05 分類: 未分類

今朝,一起身就唔想番學
所以叫阿爸幫我請假!
訓到十點幾就唔想訓lu
起身之後就沖涼,搞下呢樣搞下果樣
話咁快就到左放學時間,我去左接佢地
魚魚今日都冇番呀=)
所以我地約埋一齊去接佢地
接左佢地,就上kobe屋企,我地係門口等佢
薑勁係度食野,仲亂拋垃圾tim呀
之後我同薑玩問答遊戲,佢終於知道我既秘密
恭喜;)
我地等埋kobe就行左過去ms,我地仲見到企鵝+ball呀XDDD
薑同kobe係咁捉住企鵝玩,企鵝俾佢地搞到好慘
仲番黎向我求救tim!真係好橙呀XDD
企鵝約我今晚食飯,我叫佢到時打黎
我同魚就去左m記買野食上薑薑屋企食
之後kobe又買,薑因為病左,所以唔食得
我地搭bus上去薑屋企,係車度食薯條,引死薑薑呀XP
去到薑屋企就開餐
今日既第一餐=)
之後我地係到傾計,傾左好多野
我見薑屋企有直髮夾,所以就夾直d頭髮,幫埋kobe同魚魚夾
魚魚夾完令仔左=)
之後傾下傾下就七點幾lu
kobe俾屋企人叫佢番去食飯,所以我地就走lu
番到屋企,等等等等等........
等左兩個半鐘=(
出到去,俾人串我t^t
hea到12點,送完人搭mtr就去搵企鵝佢地
我同佢地hea左一陣,番到屋企大約12點半掛
番到去就沖涼,玩電腦
琳問我傾唔傾電話,我話好
同佢傾到兩點幾,收左線我再玩多陣電腦
差唔多三點我先訓


PS::kobe放我飛機,聽日冇得去唱k同行街街=(
但係,唔緊要啦,下次再去

2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04 分類: 未分類

今朝07:15先起身,所以冇上到kobe度
今日差d就叫阿爸幫我請假,唔番學架喇
但係諗番今日chem要test,所以都係番去好=)
約埋琳一齊番,我地差d遲到呀=               =
momo就岩岩好趕到=)
今朝到儉社社員大會,所以kobe要上去lu
今朝好似過得好快咁,話咁快就完左reading堂喇:)
BIO x2
又係度玩左兩堂,跟住做實驗,都幾好玩
阿sir件恤衫俾支漏墨既好筆搞到個衫袋好似流血咁xd
小息,一早落左去,因為一陣P.E.堂
P.E. x2
今日我特登唔帶衫的=)很壞是吧?!
kobe就突發性腳痛,所以我地兩個都冇上堂
ms 關就叫我同kobe抄"我以後上堂要帶衫"一百次
但我抄左一百零七次,因為有七次係幫kobe抄XD
好好人呢
MATH
上個day7因為遲放同換衫換左n年咁耐,所以冇上到咁滯
點知今日,ms早放左我地,所以要上=                  =
今日又開始聽唔明d數喇>_____________<
lunch,kobe自己整左意粉番黎呀@@
佢話好酸,但我同琳都話好甜-    -
仲好好味tim呀
kobe真係一個入得廚房,出得廳堂既好老婆呀
邊個娶到佢真係三生有幸喇=)
之後陪琳落左去,魚魚叫我幫佢買野飲,佢又唔開心喇
我都唔知點解=(
落到去見到薯仔,kobe叫薯仔請佢食繽紛樂,薯仔唔請!
我見到薯同琳飲埋同一支野,但佢地竟然係離口飲
跟住我就同琳講"洗唔洗離口咁誇呀-________-?!"
琳話廢事咩喎,我真係唔明你地,都拍拖啦,仲話怕咩
真係冇眼睇呀!
CHIN x2
今日ms又唔記得要dictation=)
今日開始教說明文,仲有,呢幾日都唔洗帶書XDDD
呢兩堂好快就過左喇
班主任堂
王sir就借左黎做chem test
我冇溫過,只求合格,好彩都唔係好難姐=)
放學我同琳就上左kobe屋企,等佢換好衫就黎我屋企
番到cf,琳番屋企換完衫先黎,佢地話上黎睇棒棒堂=                   =
大約六點幾七點,我行埋去個龍貓籠度,諗住叫下佢地兩隻野
點知mimi冇反應,之後輕輕拍下佢,佢都冇反應,而且個身仲硬晒tim
之後我就用個膠袋袋住佢,幫飛飛換完野,就打俾我表姐,同佢講,
佢就話搵人上黎收屍,拎佢去火葬,我沖埋涼,就等表姐bf上黎,再等埋果d人上黎,
跟住又得番我一個係屋企,玩電腦,msn



PS::死喇!我開始聲沙喇,點算?!星期六點算好呀=[
下個星期三係忠社社員大會,我要自己一個上hall先=(
仲要上台tim呀...點算>______<?!