| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 9 日 星期二  |
| 2007-10-09 |
分類: 未分類 |
今日我又唔捨得起身喇=(
再係咁遲早有一日會遲到!
今日同琳一齊番
今日開始番風喇,涼涼地其實幾好丫
出門口先知,唔只涼呀!仲有少少凍tim
真係希望快d轉冬季呀
番到學校,上去擺飯,再落番去交錢俾校務處
今日kobe竟然著背心冷衫
有d驚訝XDDD
上到課室,又係度傾計
CIT
今堂又唔想聽書,係課室上,好多人帶錯書
講到咁上下,又係度傾,
魚魚叫我同佢地冰島結婚XDDD
MATH
張偉正一開口,我地就答係
哈哈
超低b
小息,落去校務處拎番張收據
上番去,魚魚突然嬲左我同琳=(
佢話我同琳你有夫之婦,所以唔理我地
PHY x2
今日有心機聽書,琳同我講話佢超o咀
魚魚唔理佢係度同肥仔玩
我就好專心聽書
好快就過左lu
BIO
我係度哄魚魚叫佢咪嬲我,咪唔理我
佢都係唔理我t^t
lunch,kobe整果d意粉真係好好食呀=)
我整果d就好甜,但係佢地話唔係,可能只係安慰我咋t^t
之後薑落黎幫手食晒d意粉
魚魚仲唔理我呀!
之後就落去買野飲,見到薯同琳,超sweet囉!
之後同miko佢地傾去迪士尼d野
上番課室果陣,我見到d好好笑既野
但唔講係咩lu
哈哈!總之就搞笑啦XDDDD
ENG x2
dictation岩晒=)
我又哄魚魚,佢都係唔理我t^t
CHIN
我又哄佢,佢都係唔理我....
放學同kobe+薑+阿怡去tw
去拎野=)
我地行左陣,我去買過舊電,拎完野就去行街
我地去左影貼紙相,遲dpost上黎啦=)
下次要再影呀!
之後就番cf,去阿婆度食飯
聽阿婆講,我大果個表弟係學校門口食煙俾佢班主任見到
打番黎同佢阿爸講
我心諗,佢係咪有病,咁細個食煙,仲要俾人捉到
係咪樣衰丫!!!
係食都lei埋一邊食啦!
當然我個人認為唔食煙係最好架!
所以,應承左我既野一定要做到呀=)
我洗完碗就番屋企,沖完涼就打俾王生
佢打緊波,我一陣再打去
之後同kobe+阿ling傾msn
同阿ling約幾時出黎玩,約埋d小學同學
之後打埋日記就訓lu
PS::聽日社員大會,我要上hall先
我係社幹事呀=)
|
2007 年 10 月 8 日 星期一  |
| 2007-10-08 |
分類: 未分類 |
今日又起唔到身去kobe屋企喇=[
CIT x2
我同kobe都冇聽書,上網睇下d拍賣
kobe就睇下d con屎,我就上網睇下d唐老鴨
因為魚魚就快生日喇!我同kobe諗住靜靜地買野俾佢
魚魚想睇下我地做咩,我地話唔俾
點知阿sir將我部腦果個畫面放出黎,搞到成班都知我做緊咩
阿sir,你好野呀.\ /.
魚魚係網上面搵到一個拍賣係賣細細支既萬花筒
真係好令架!但$260好貴=___________=
小息,陪魚魚落去買野飲
MATH
我冇聽書,同琳傳紙仔
你到傾下d女人野咁
CHIN
今日冇咩做,因為我同魚魚篇文都係61分
唔洗謄文,唔洗改正
話咁快又一堂lu
ENG
ms Li教我地點做果份讀書報告
lunch,kobe今日又整左意粉番黎=)
超超超超超好食呀XDDDDD
魚魚今日就食得好清淡
ENG
講書,叫我地20分鐘做晒Tast 1
好快又過左lu
PHT x2
今次做實驗,kayi同阿gill係度玩,之後kayi係度拍人個胸
好彩唔關我事,琳就lei係我後面囉
無奈-__________-
到果d唔知咩野溶晒就要每一分鐘睇d野幾多度
點知我地唔鬼記得睇,所以就借左人地果張工作紙抄
做實驗果陣,我同kobe問阿sir"知唔知咩野唔可以放入雪櫃呢?"
阿sir竟然識答
超搞笑!
搞完一輪就放學lu
我地去左惠康買野,因為我同kobe+琳講好話聽日一齊帶意粉
薑就去買cream,薯仔超得囉,sd msg去我度搵琳囉
勁
之後我咪借俾琳同薯sms囉
買完野,散lu
kobe同薑走左之後,我同琳一齊等車
佢地兩個唔只sms仲傾埋電話tim
琳超大汗,佢傾到我部機濕晒
我就同佢講"我部機唔識游水架!"
笑死XDDD
之後我地去左街市,跟住就上我屋企
琳番左一陣,我地係度聽歌同整野
點知原來王生打過4次黎,但我聽唔到電話響
琳走左我先知,跟住我打番俾王生
同佢講番我岩岩聽唔到電話響,我話遲d打俾佢
我煮好之後,我on msn,見到王生個offline msg
原來我唔聽佢電話,佢以為我唔知發生左d咩事!
在此,我向王生致歉,同應承如果冇緊要事,都唔會唔聽佢電話!
之後我同kobe傾電話,佢超多電話入囉-_______-
同王生msn,玩問答遊戲,係我問佢答!呵呵=)
問左好多野呀=)開心死了
之後睇番棒棒堂之前果d搞笑野,就上床訓lu
10點45訓低左,11點幾開始就想訓喇!
正當我差唔多訓著既時候,琳sms我
我醒晒-______________-
原來薯訓左.琳唔想嘈醒薯所以嘈我
send send下,我又開始眼訓喇
所以就話眼訓唔sd lu
點知已經12點喇>_____________<
點解每次都要嘈醒我架?!?!
PS::d意粉我整到好甜呀=(
我驚d茄汁太酸,所以落左糖
但好似落多左呀t^t
點算?!
睇黎我都係唔適合煮野食架喇!
我唔似kobe,煮野食咁叻叻=(
以後都唔煮喇>_________< |

2007 年 10 月 7 日 星期日  |
| 2007-10-07 |
分類: 未分類 |
今日十點幾就起左身喇!
搵嫂嫂陪我sms,點知佢未訓醒-_________-
過左陣佢就覆我lu
十一點幾阿哥就出左街,我就玩電腦喇
我睇埋果一半既戀愛初稿,真係好好睇架
之後同嫂嫂,kobe傾msn
同kobe講好話一齊買情侶裝既converse :)
好想快d搵到對令令既!之後一齊去買
3點半就出門口lu
去到ms就叫嫂嫂落黎陪我,仲撞到kobe tim呀=)
之後佢地陪左我落去買飛
之後佢地就走左lu
過多一陣就入去喇
生化危機3:最後生還者
一聽就知係變態野>____________<
超恐怖!好彩有嫂嫂陪我sms咋=____=
唔係我就嚇死左lu
好似六點幾先睇完,之後就行番cf
送完人搭車,就番屋企,玩左陣電腦,同薑msn左陣,又同嫂嫂sms
跟住就去阿婆屋企食飯,
洗埋碗就番屋企lu
今日真係好眼訓呀!今晚早d訓先得=)
聽朝仲要去kobe屋企tim呀
今晚十點半訓喇!
PS::就到社員大會喇-__________-
點算?!
呢幾日要出mk or kf買番舊電先得
舊電俾我搞到壞壞地=[ |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | »
|