今日同琳一齊番學,
番到學校就見到kobe同薑喇=)
CIT x2
又係玩電腦,冇聽書-_______-
再係咁就唔洗合格喇!
但係真係抗拒唔到電腦既誘惑XDDD
我同kobe+魚係度玩black magic
哈哈!超級市場果個就識,但心靈相通得魚識咋!
kobe加油呀!你一定會知點解架!
本人都係覺得超級市場果個好玩多了=)
小息,薑薑落黎搵我地,話俾我地知點測果個離子表
黃卓文又係度睥睥睥!
睥咩呀睥.\ /.
CHEM x2
個dict好易咁...希望唔好錯咁多啦!
錯左要抄50次呀= =
ENG x2
黃振潔同賤豬真係好煩呀>______<
lunch,落去食野
我俾魚魚見到我做左d超nor既野呀t^t
魚魚,如1有人知既話,嘿嘿,你就唔洗指意有好日子過
BIO x2
訓覺!
MATH
今日好有心聽書,但都唔係好明呀
我唔想math唔合格呀t^t
fy,加油呀
放左學就去mk
我係trendyland果度行既時候
班sell史係咁搞我隻小甘呀t^t
你地咁搞我隻小甘,我係唔會幫襯你地買野架!
6點幾番到屋企,食完飯
番屋企,沖涼洗頭,之後就出tw搵fung=)
我終於知點整主題入部手提度喇XD
10點幾差唔多11點先番到屋企
同琳sms+msn with fung
PS::好期待P.E.堂=) |