9月12日:)
今日我終於知醒喇xP
所以今日有好多時間可以慢慢黎,唔洗趕
但係今日有P.E.所以要帶好多野呀=(
bio x2
完全無聽書=P
係度抄暑期作業既答案
手軟了= =
P.E. x2
今日係第一堂P.E.
做體適能(1min set up+手握力+9mins耐力跑+1min膝上壓)
做死人呀- -
最激氣既係9分鐘要跑到11個圈先有一分
我跑左9個圈咋
好唔抵呀>_____<"
之後果堂math,因為我地換衫換左好耐
所以都無上到堂咁滯
lunch
最近有帶飯,唔洗落去食=)
chin x2
講左陣書,做聆聽
跟住就冇野做喇
係度傾幾時去踩冰 期待XD
最後都係未決定到
周會
勁無聊=_____=
d高from係度做埋果d佢地覺得好好笑既話劇
其實都唔係咁好笑
3點幾先放學
番到屋企
執下野,之後就沖涼
沖完阿哥就俾我玩電腦
去阿婆度食飯
搞掂晒d野就番屋企lu
今日都ok開心架=)
PS::今日社長黎搵我,叫我幫手1帶啦啦隊同做幹事,
仲話埋俾我知邊個係今年社長tim
我應承左!
|