fy=) - QOOZA BLOG 網上日誌
fy0828
暱稱: fy=)
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-15
2009-02-11
2009-02-09
2009-02-08
2009-02-07
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 10 月 15 日  星期一   晴天


2007-10-15 分類: 未分類

今日好早就起左身lu
可以慢慢咁整野
同琳一齊番學=)
kobe同琳都話我執d P.E.衫執到整齊-          -
係佢地亂執姐XDDD
BIO x2
我係度睇埋本邊城,因為今日要交bookreport
好彩睇得晒咋=]
之後就開始寫喇
P.E. x2
陳sir叫我聯陸幫手
玩扯大攬,我地班有34人,D班有38人
我地都係win佢地XDDD
呵呵!!
之後女仔玩標槍,好耐冇玩喇XD
好快就落堂lu
MATH
悶爆*`
周會堂,我同魚坐
kobe同琳就坐下一行
我同魚你係度玩,哈哈=)
之後果d唔記得晒lu

2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


2007-10-14 分類: 未分類

今日起身之後就決定左今日去琳屋企
搞掂晒d野,阿爸叫我幫佢搞d野先走!
去到琳屋企已經點幾兩點lu
佢係度睇緊台灣節目
超搞笑的XDDDD
之後就同佢一齊整曲奇
我唔小心整親隻手!
好痛>___________<
今次果d似番d樣喇=)
之後同琳係廳打機,玩到悶就傾計
6點45就走lu
去阿婆度食飯,食完洗埋碗就番屋企喇
番到去,執屋,封完就沖涼
之後玩電腦,msn,打日記
星期三可能有專人黎接放學=)
期待XD
12點幾先訓=                    =



PS::聽日pe玩扯大纜-_________-
希望會好好玩啦=)

2007 年 10 月 13 日  星期六   晴天


2007-10-13 分類: 未分類

今日八點半起左身
知後搞下搞下,10點幾先出到門口XP
今日我去王生屋企,我去到荔景,打俾佢!
我一上的士,電話冇電-____________-
點算?!我唔知佢住邊,淨係知咩村=    =
help!!!
我就叫個司機搵個地方放低我得架喇!
落左車又搵唔到電話亭....
我行黎行去,差d喊出黎呀t^t
之後我記番起,佢話佢屋企係陳南昌隔離,
所以我就行番去陳南昌果邊
點知真係見到佢,佢落黎搵我...
佢住得超偏僻呢=          =
之後係佢屋企睇生化危機2
我發覺我睇上引喇XDDDDD
之後兩點幾就走lu
佢去打機,我就番屋企
去到ms,咁岩琳要過cf學琴,所以我就等埋佢一齊行過去!
我地又係度傾下某人同某人=)
佢學完琴再搵我,我就番屋企
4點幾,佢問我去唔去佢度!
之後我地就一齊行去佢度喇
我地又係度傾計
10點幾先走,
我叫左王生黎送我番屋企
佢上左黎...話我屋企好唔似屋企-__________-
之後我送佢搭車,之後就上阿婆屋企!
12點幾先番到屋企