吓!吓!......總有3日就要統測啦!
但本小姐一本書都冇溫過.
我真係為我自己擔心(成績關如我一生.oh.my 老天呀!)
請為我默哀一分鐘....都係兩分鐘....三分鐘..............(多謝:])
但天才既我唔溫書都可以考到唔錯既成績....哈哈哈!...
oh...我先要多謝我啊媽....我啊爸.......我自己既智慧....
今日放左學,我同蔡頭去游水
我今次比佢踢到好多下
真係可憐既我
but本小姐以經學識游水(>0<'')開心
so我都要多謝我(都算係師父)既蔡頭
但係都要有智慧先會學識....哈哈!
so師父(蔡頭)係多餘既.........>_<''
我屋企電腦總可以上MSN拉!!!(開心)
My msn: [email protected]
希望你可以加我做好友.(>0<)