♥曉_BloG
                                          ♥♥記載左每一日既生活點滴♥♥
                     
**為什麼?∥∣愛著一個人的時候﹎°會如此難過?x|
      ﹎×╳ 愛情○。°×是一個天堂還是地獄〝[
×*〞…因著愛情〃令我的日子充滿太多太多的幻覺|∥×
‥*|| °我只可×鎖上記憶o●封起思想〝﹎ 〤
       …!!>°°隨著時間漸漸消逝||□°...
 
gisela
暱稱: ♥G!SeLa♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-05-20
2010-05-18
2010-03-22
哈哈
2010-01-02
每月文章
★MuS!c♥
eingzone.com
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 79
今日人氣: 1
累積人氣: 1599
2009 年 9 月 15 日  星期二   暴雨


開學第一次打blog!! 愉快 分類: 未分類

oh!!!!!!!!!(>.<")

我好來無打blog啦!!(因為我太忙啦!忙D咩?我自己都唔係太清楚.....)

呵.......呵.......!!

開學啦!!  T_T(開學好來啦!!)

日日都要好早就起身!(暑假我12:00/1:00先起身)<我就快死啦!>

功課晚晚都做到好夜>0<(放學返屋企走左去sleep*.*我睡眠不足)

=============================

哈哈哈!今日8號風球唔洗返學都幾開心:D

風吹啊吹........吹啊吹!!(>_<")



2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


要返香港啦!! 鬱悶 分類: 未分類

今日要返香港啦!!

心情有d...........................

吓!!!(唔想講...>0<")

========完========



2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


病左.......................... 疲倦 分類: 未分類

病左真係好辛苦...........

我返左大陸唔夠五日就發燒(好驚有H1N1)

燒左三日(有世以黎燒左最久...最高溫...):

第一日∼早:38度    晚:37.2度

第二日∼早:38.5度  晚:39.8度

第三日∼早:39.6度  晚:37.3度

第二.三日燒到39度以上所以兩日都到醫院看急診

醫院聽到我係從香港黎既就特別對待我(<好>...>0<”)

醫生要我抽血...總要吊鹽水...(超級驚*0*)

吊鹽水吊左兩日(手超痛.總流血...)

最後都無事啦!!天都光洗...哈.哈.哈

(真係可憐既我.........哭)

----------完-----------