oh!!!!!!!!!(>.<")
我好來無打blog啦!!(因為我太忙啦!忙D咩?我自己都唔係太清楚.....)
呵.......呵.......!!
開學啦!! T_T(開學好來啦!!)
日日都要好早就起身!(暑假我12:00/1:00先起身)<我就快死啦!>
功課晚晚都做到好夜>0<(放學返屋企走左去sleep*.*我睡眠不足)
=============================
哈哈哈!今日8號風球唔洗返學都幾開心:D
風吹啊吹........吹啊吹!!(>_<")
病左真係好辛苦...........
我返左大陸唔夠五日就發燒(好驚有H1N1)
燒左三日(有世以黎燒左最久...最高溫...):
第一日∼早:38度 晚:37.2度
第二日∼早:38.5度 晚:39.8度
第三日∼早:39.6度 晚:37.3度
第二.三日燒到39度以上所以兩日都到醫院看急診
醫院聽到我係從香港黎既就特別對待我(<好>...>0<”)
醫生要我抽血...總要吊鹽水...(超級驚*0*)
吊鹽水吊左兩日(手超痛.總流血...)
最後都無事啦!!天都光洗...哈.哈.哈
(真係可憐既我.........哭)
----------完-----------