今日,媽咪同我講
如果返唔返鄉下就早D同佢講
平年,唔洗媽咪問我返唔返,我會主動提出返鄉下.
唔知點解,今年想返又唔想返,都唔知點好<失望>
返.....唔返.......返......唔返........返.......唔返......返.......唔返.....返.......唔返.......(可憐既我)
唔知邊個可以解我既問題呢???
今日蕉早,楊咩咩突然來電,話佢唔可返學???
因為佢玩下玩下電腦一唔小心就跌左落地下(可憐)>_<
so羊腳就變左隻豬腳(我為你默禱一秒鍾,唔洗多謝我.大家係朋友丫)
but佢唔知係唔係玩野.今日係上堂最後一日,so所有既書都要蔕返屋企.
但係佢無返學,so我就要將佢D書蔕返佢屋企比佢!(超.......重....)D書好似座山一樣高想我死丫...
<隻肥羊小心跌落黎丫!!(會跌壞個頭丫)