兩日後就大考啦
我總無開始溫書(死緊啦!)
今日去左 覺光大師 既90歲大壽做表演
6點半就起左身,7點15就返學校(都唔明咁早返去做咩??)
8點幾去到會展中心後,就去後台座................
從頭座到落尾,一個字<座>
最後得出場一次(都唔知出場有無5分鍾)
總之今日成日係後台座左6-7個鍾(座到屁股痛)
今日夜晚,有兩條(靓女)黎我屋企溫書
但姓楊名叫咩咩果條友勁蠢. (算啦人蠢無藥e)算我太直接.....>-<''
佢D數學勁差.教極都唔識(可憐) 可憐既肥林(因為佢要教一個好...好聰明既人)
願佢考試可以合格拉!>.< .........(我都係半斤八兩既就)哈哈!!!