♥曉_BloG
                                          ♥♥記載左每一日既生活點滴♥♥
                     
**為什麼?∥∣愛著一個人的時候﹎°會如此難過?x|
      ﹎×╳ 愛情○。°×是一個天堂還是地獄〝[
×*〞…因著愛情〃令我的日子充滿太多太多的幻覺|∥×
‥*|| °我只可×鎖上記憶o●封起思想〝﹎ 〤
       …!!>°°隨著時間漸漸消逝||□°...
 
gisela
暱稱: ♥G!SeLa♥
性別: 女
國家: 香港
地區: 西貢區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2010-05-20
2010-05-18
2010-03-22
哈哈
2010-01-02
每月文章
★MuS!c♥
eingzone.com
好友名單
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 28
留言總數: 79
今日人氣: 1
累積人氣: 1602
2009 年 6 月 9 日  星期二   時晴時雨


過多兩日就要考試啦! 鬱悶 分類: 未分類

兩日後就大考啦

我總無開始溫書(死緊啦!)



2009 年 6 月 8 日  星期一   時晴時雨


累死啦!!!!!! 不滿 分類: 未分類

今日去左   覺光大師   既90歲大壽做表演

6點半就起左身,7點15就返學校(都唔明咁早返去做咩??)

8點幾去到會展中心後,就去後台座................

從頭座到落尾,一個字<座>

最後得出場一次(都唔知出場有無5分鍾)

總之今日成日係後台座左6-7個鍾(座到屁股痛) 



2009 年 6 月 2 日  星期二   晴天


第一日開始溫書拉!!:0 分類: 未分類

今日夜晚,有兩條(靓女)黎我屋企溫書

但姓楊名叫咩咩果條友勁蠢. (算啦人蠢無藥e)算我太直接.....>-<''

佢D數學勁差.教極都唔識(可憐) 可憐既肥林(因為佢要教一個好...好聰明既人)

願佢考試可以合格拉!>.< .........(我都係半斤八兩既就)哈哈!!!