今日同ba ba,細佬,肥林一齊去左寶林買電視同書
本黎話買埋梳發,但係我同細佬要買(林)既但我ba同媽咪就要買硬既
(二比二 同分,so就無買到>0<"媽咪話返屋企開家庭會議*^*''''''''
但媽咪堅持要買硬既,吓!!我都無辦法....so(林)既梳發bye.....bye!!!!!!(媽咪我恨你)
細佬話要買new手機,但佢想買果部手機買洗,無貨'''''要下星期先有貨>.<
(我都想買部new手機,但係我無$$.....鬼叫細佬佢有$$,想買就買)
=========================bye==========================
頭髮過長啦!!so就今日去剪頭髮同拉直髮>.<
係條街到見到王凡老師(我真係黑仔)
佢講左D野,我有D想打滾佢
最後佢都失敗左(因為我知佢弱點..哈哈哈...)
但係我唔係好滿意今次既直髮,拉直髮個人都拉唔直既.........(算啦,我大人有大量,但我唔會原諒佢>0<我可是用左好多$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$)
今日係上學既最後一日(>^<'')
暑假我黎啦!!!(等我丫)
但係暑假前夕最慘痛就係收到成績表(慘.........)
今年度最後既名次係(25/44)(25/195)
你話慘唔慘!!>.<"