聽日..聽日係聽日啦!!!(無錯)
聽日,我就可以去清遠啦!>.<(我期待左超奈既清遠,我黎la!!)
今次可以同D (Fd)一齊去*p.s(肥肥一族全動員都有參加!!)
期望今次既活動,可以令我留下美好既回憶.
但係要座車(*0*)......我 啦!!死得啦=0=
========我去清遠啦!Bye.....Bye......==========
今日派左一D考試卷
成績慘敗:
英文:GE(XX)太慘啦!!,不以公開
lis(xx)唔記得左
作文(xx)太慘啦!!
中文:閱讀卷(67.5)本黎想8字頭
lis(39/50)最高係40分
作文(66.5)慘
中史:(88)ok啦!!
(可憐既我,成績太差........=0=)
如果比媽咪知既話,我實比某人打死
(((去清遠總有4日〕〕〕期待
因考試既關係以經一個星期無打BloG
(其實都唔可以打D咩??)
日日返學等放學.都無特別事發生.>.<(有既,但我唔話你知:])
但今次考試我死得啦!好多科目我都唔識.
(無溫書既下場,大家唔好學我丫)
E+我好緊張自己既成績>O<"
但我期待去(清遠)總有9日^.^,中學千其唔好停課
(停課既話,去清遠可能會泡湯拉!!)可憐=0="