handsomekuen
暱稱: ξ權仔§
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
2014-04-06
2014-04-01
2014-03-23
2014-03-05
2014-02-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2013 年 12 月 25 日  星期三   寒冷


2013-12-25 分類: 未分類

今天跟她約會後, 聽了她的真實感受

她說到我好像以為一定能走在一起, 滿有期望的,

另外她還說到早前真的很累有想過走, 她亦提到若果再繼續這麼累就會走, 給了我這個心理準備

其實開頭再接觸她的時候心態的確不太好,

那時我真的以為若果追她的話她定必會受落, 而我那時也很想找個人陪我

想了很多遍後我相信這種感情不是愛吧

到了現在, 看到她這麼累, 我真的很想讓她走, 現在我才發現真的愛上了她

我對自己真的很沒信心, 很難一時間去改變太多, 有時我真的很想聽到她簡單跟我說聲加油等的鼓勵性說話

兩個人相處真的不是想像中簡單。。。

2013-12-25 愉快 分類: 未分類

話咁快咁就一個月嚕

呢段日子同佢相處彷彿又過左好耐咁

有得每個星期左右見一兩次都幾開心的@@

我地既性格一凹一凸, 雖然間唔時都少少意見不合同埋溝通唔黎既時候

但最後都可以大家坦誠咁講番出黎....感覺好好...慢慢亦都了解自己同佢多左

自己其實都會被過去唔少既野纏繞, 而自己性格上都會有唔少既不足, 不過因為佢都有勇氣去面對同慢慢改變了

特別感謝威笑, 穎怡和可欣, 很好的導師, 感謝他/她們成為我們的守望者

 

原來面對面同人表白真係咁緊張的...HA

其實都仲未開始的, 不過有時自己都會有D急進同太依循感覺去行事了

都仲有好多好多需要學習既地方

傻仔權....加油加油  ^^

2013 年 11 月 24 日  星期日   晴天


2013-11-24 分類: 未分類

今天程序表的分享文章說到一個人可以為愛情變得瘋狂...
主對我們的愛又何嘗不是...但我們又會不會為主瘋狂呢 ?  應該是之類的意思吧...

今天跑步前原本好熱就冇著衫出左去...落街冇耐跑左陣突然就落雨...開頭以為冇咩野...後黎就超大雨
 一路跑我就一直問自己一個問題...我到底可以為左主同自己愛既人變得有幾瘋狂呢...HAHA
就係咁KEEP住堅持跑左差唔多十公里......雖然濕晒...不過幾開心...因為我知道自己都終於搵到所堅持既野

 

佢係一個好特別既女仔...好特別既基督徒 :)
比較直率真性情..
有時同佢傾計好多野都講的...有咩感受之類又會直接咁表達....所以令到我講野都少左轉彎抹角了@@
佢份人又好樂觀...成日都笑的...我自己亦都開心左同笑多左
佢都幾孝順的, 對屋企人都算唔話得
佢對朋友都有情有義
某程度上佢都算有愛心的....佢雖然有時傻下傻下咁但有時當我沮喪唔開心既時候佢都唔覺意咁幫到下我的
仲有佢對感情都幾認真@@  HAHA
當然都唔係冇缺點啦....有時佢都冇咩條理咁的....LOL
又會怕煩同唔太鍾意俾人批評咁....有時又會玩到好癲喪...間唔時又唔理人...
一時間優點缺點都諗唔晒LOL.
不過慢慢都見佢成長同改變唔少...同埋開始發覺有愛既時候慢慢都會學識互相包容同遷就....HAHA

 

上次講到約左佢第一次食飯@@.....
開頭第一次問佢佢都扮睇唔到唔應的..後黎再扮傻問多佢一次先成事....HA
因為係小弟生日我就懶得諗地方... 叫左佢諗地方之後我請 LOL
佢問完朋友意見後果晚去左蘇豪區果頭既酒吧...開頭都確實o左嘴..而且小弟都真係未去過果頭@@
果度其實都幾熱鬧...我都唔客氣地叫左好多野食...搞到個waiter都主動同我講聲會唔會多得濟LOL
言歸正傳...我從來未試過同人食飯係如此緊張
仲戇居居諗定有咩話題講...不過somehow果晚都有傾有講幾開心的
最後仲約左佢每個月一齊祈一次禱
另外仲有多謝佢份生日禮物啦..雖然有D無里頭LOL...不過幾切合佢性格XD
同埋好耐冇收過禮物...好耐冇試過咁開心嚕@@

雖然未開始...不過能夠搵到個會想認真發展大家可以認真了解既女生真係好開心同感恩
同埋過左咁耐我都終於攏脫左之前既陰影
慢慢我都開始重拾番昔日單純既心 :)
我都相信自己會一直堅持落去

如果你有睇到呢篇文章的話都誠心邀請你為我同埋我地既關係祈禱吧...haha
我知道自己都仲有好多唔成熟既地方...不過我相信靠住神慢慢一齊都會變得美好的 :)
加油~

2013 年 11 月 20 日  星期三   晴天


2013-11-20 呆滯 分類: 未分類

 從某時候開始很想記下當下的感受

工作時忙裡偷閒來打日記..哈
 
 
還深深記得一兩年前讀副學士的時候, 我很堅決跟自己說過畢業後不會再讀書了, 對我這種超級懶人來說真的很辛苦
想不到現在的我竟然會一邊工作一邊讀書, 真的不好受
剛開始了兩三個月左右, 遇上少少挫折就想放棄了
還好後來終於想到要繼續努力的原因和找到動力的來源才能堅持走下去
 
 
突然想再打日記的主因其實是關係到一個特別的女生
認識了她已經好一段日子
而近來才算是開始認真去了解她
 
想當初的相識對我來說來得很突然, 那時我自己都反應不來 
只有很愕然和覺得這個人很有問題
期間我對這個人從來沒有過絲毫的幻想
 
直至後來為了擺脫她, 我跟她說了一個自己不為人知的秘密
從那時開始好像一切都不同了
在我的人生中, 能令我願意全心分享的女生只出現過兩個, 她就是其中一個
 
慢慢簡單的認識過程, 有說有笑, 那時傻傻的我曾想過她是否會是我命中注定的那一個
不過她那忽冷忽熱的態度叫我不知如何是好
亦因為這樣, 我想過放棄好幾次
 
直至近來, 我鼓起了勇氣再次找她
經過溝通後, 大家總算有了些少共識, 我亦慢慢開始真正了解到她是個怎樣的人
適逢我壽辰那段日子, 我也硬著頭皮跟她發出了第一次的約會邀請。。
 
 
(因為一些原因, 現在這刻打日記的心情有點迷惘。。
暫時就說到這裡@@。。)
2013 年 11 月 5 日  星期二   晴天


2013-11-05 分類: 未分類

每年既今日...總係會有點愁

祝福既人都不出五個...HA

最後都是上班, 下班, 呆在家中渡過

慢慢大個過得愈黎愈平淡....

 

今年...都係時候擺脫各種既陰影了

可能係最後一個寡佬既生日@@。。